elskede maren Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jenta mi på 3 år skal begynne i barnehage nå og jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av barnehagesekk, eller er dette unødvendig ?
Hikken Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har jobbet i bhg i fem år, og jeg er i hvertfall sikker på at når frøkna mi begynner i barnehage skal hun ha en GOD sekk som er fin ha med på tur )
Hikken Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Fines veldig mange fine og søte og kule sekker formet som alle mulige disneyfigurer som sikker er kjempepoppis i heimen, men da ender man ofte opp med skulderreimer som sklir ned til albuene etter to minutter, ikke noe særlig å gå på tur med det altså..
*Lissi* Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Mine har/har hatt barnehagesekk. Veldig greit!
Fire småtroll Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Hva du frakter matbokser, skiftetøy osv til og fra barnehagen i spiller ingen rolle, det bærer som regel vi som foreldre og ikke ungene.. Men de fleste barnehager er jo på tur jevnlig og da bærer ungene ofte sin egen sekk med matpakke, drikke og evt tørre votter eller det som trengs etter årstiden. Derfor er det lurt å ha en liten og god sekk. Det aller viktigste i mine øyne er at selene på sekken kan stroppes sammen over brystet, da sklir ikke sekken ned på skuldrene når ungene spretter bortover stien. Vi er veldig fornøyd med barnesekken til Bergans.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Jenta mi på snart 3 har bhg sekk. Jeg har bokklubbens barn sin og veldig fornøyd med den. Den har plass til mye, men samtidig ikke for stor
Gruffalo:-) Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Mine to har en bergans barnehagesekk hver, og den blir godt brukt! Så det er absolutt ikke unødvendig:-)
Ranveig R Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Funderte på det same for ei vekes tid sidan (eldste på snart 4 skal begynne i august), og endte opp med å kjøpe Bergans sin minste ryggsekk (12 liter trur eg den var). Guten vår har allerede (stolt som ein hane) gått på tur i marka med den, samt hatt den på ryggen ein heil føremiddag på leikeplassen. Bergans'en kosta 299,- og dei andre "kule" sekkane kosta 199,- Syntes det er verd pengane å kjøpe ein sekk som kan brukast til tur også, og som varer lenge. Dama i butikken meinte at småen skal kunne bruke den i mange år. Greitt å ha noko å frakte matboksen og byttetøy i, og når ungane er såpass store som din og min så er det nok og veldig stas å få barnehagesekk )
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror ikke noen av våre noensinne har båret barnehagesekken selv. På tur har de voksne båret matpakker o.l. Jeg ville ha spurt i barnehagen før jeg brukte masse penger på noe sånt.
mamman til to gutter Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Vi har brukt barnehagesekken kun til matboks, skifteklær tar alt for mye plass til at det er plass til det i en liten sekk. For oss i år har det vært unødvendig med sekk, men så har sønnen vår akkurat fyllt 2år. Fra høsten av skal de ut på turer og spiser da mat ute, da må de ha en sekk og ha bla mat, drikke, skiftetøy, sitteunderlag i. Jeg vet ikke om de faktisk bærer sekken selv, men de må hvertfall ha tingene i egen sekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå