Gå til innhold

Jeg skal aldri gifte meg !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg som ikke har tenkt til å gifte seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint for deg, da. Ja, jeg skal gifte meg!!

Skrevet

Jeg skal heller aldri gifte meg:-)

Skrevet

jeg har alltid tenkt at jeg ikke ska gifte meg uansett. . . Så traff jeg min kjære, og er klar for å gifte meg når som helst :):)

Skrevet

Ja, vi er flere, HI. Vet ikke engang om jeg vil ha en mann i hele tatt. Om jeg treffer en, så føler jeg nå at jeg vil ha det slik at vi har to husholdninger - en hver. Bare kjærester:)

Og nå er jeg så gammel at å gifte seg ser jeg på som unødvendig generelt......

Skrevet

kan jeg spørre hvorfor?

Skrevet

hvorfor man velger og ikke gifte seg?

hvis man finner en mann som man elsker og han er den eneste mannen du noen gang kan tenke deg og dele livet med ... skal man fortsatt ikke gifte seg.

jeg spør av ren nyskjerrighet, ikke noe annet =)

Skrevet

Hvorfor hun ikke skal gifte seg, genious.

Skrevet

Det har vel med mine erfaringer å gjøre, og det at jeg vil selv styre alle deler av mitt liv.

Jeg var i et meget dårlig forhold, hvor han ville kontrollere meg, og den dag i dag takler jeg ikke antydningen til dette. Vet det har med meg å gjøre, sånn i forhold til en evt ny mann, men jeg trives med å være alene uten en mann å forholde seg til:)

Jeg kan ha kjæreste, men vil ikke ta det videre til neste steg. Kan ikke se for meg at jeg skulle elske noen slik at det gjør at jeg vil dele alt i hverdagen. Klarer bare ikke se det. Og det igjen kan ha med at jeg er så vant til å være alene, og at jeg ikke er noen tenåring lenger.

Skrevet

ok. det synd det med ditt tildligere forhold. men bra at du kom deg vidre=)

min mor tok også det valget da hun var 29.

så kanskje derfor jeg lurer litt også.

Skrevet

Jeg skal heller ikke gifte meg. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det :)

Bortsett fra det "praktiske "da..

Skrevet

Er forlovet, men skal ikke gifte meg av den grunn.

1. barna, forholdet og tilværelsen vår er ikke mindre verdt selv om vi ikke føler behovet for å gifte oss. vet at jeg har funnet min like. men bryllupskonseptet frister meg ikke.

liker absolutt ikke tanken på å "sprade" rundt i brudekjole en hel dag og annonsere til hele verden at jeg "endelig" har blitt gift :P hele bryllupskonseptet er brukt opp og misbrukt så mye i am. serier og filmer at jeg blir dårlig. er blitt en klisje.

Skrevet

Aldri er et ord jeg aldri bruker.

Skrevet

Flere samboerskap går i oppløsning hvert år enn ekteskap.

Noe å tenke over for dere som tror det er bare tull å være gift.

Skrevet

Det sa jeg også for noen år sia, og nå skal jeg straks gifte meg. Aldri si aldri ;-)

Skrevet

HI har aldri møtt Mr Right som har fått henne til å dåne, og ville gifte seg enda. Unnskyld. Ikke blitt fridd til enda ;)

Ikke hennes skyld det, da, stakkars.

Skrevet

Jeg er gift.:) Var en super opplevelse. Angrer ikke, men er fortsatt lykkelig gift da...

Dere går glipp av noe jenter!!!!!!!!!

Skrevet

Forholdet og partene i det er det samme om det er i "kun" samboerskap eller om de er gift.

Om forholdet ryker er det partene sin "skyld", ikke at de ikke hadde giftet seg. Om forholdet er dårlig, så nytter det akkurat ikke å vifte med statistikken og si"nei, vi er gift skjønner du. det står her svart på hvitt at vi ikke går fra hverandre" :P

Fra spøk til alvor, det er menneskene i forholdet som bestemmer skjebnen til forholdet, ikke statusen.

Skrevet

Joda, jeg har blit fridd til. 2 ganger faktisk. Og min nåværende samboer kommer hele tiden med "når vi skal gifte oss ditt og datt "

Vi har barn sammen og jeg er veldig innstilt på at dette skal vare.

Men allikevel har jeg ikke lyst til å stå å love noe foran gud og hverman, som jeg egt. ikke kan vite om jeg klarer å holde...

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...