Gå til innhold

Flere spm til dere med 2 tette :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, mange tanker som dukker opp, selvom jeg har god tid til å bestemme meg for hvordan alt blir gjort, men her er tingene jeg tenker litt på:

1. Jeg har også en på 5, kan han sitte i midten i en vanlig stasjonsvogn, eller må vi faktisk ha ny bil? Får man plass til en pute i midten, er det lov OG trygt for han å sitte uten pute? Er tre punkts belte i midten og foresten:)

2. Vogn: jeg har bestemt meg for en søsken vogn, men har en quinny freestyle til lille nå, vurderte å bytte den ut nå rett før jeg ble gravid, da jeg ikke er sån kjempe fornøyd... heller ikke missfornøyd egentlig... men det blir jo dyrt, med en tvilling og en enkelt vogn. Hvor mye blir enkeltvognen egentlig brukt? Tenker rundt 50% bhg på storesøster, så jeg får litt baby tid og:)

Det var det jeg tenkte mye på nå, og dukker sikkert opp flere tanker:p Skulle noen av dere ha tips og råd ang ting jeg IKKE har tenkt på, så er det bare å dele=)

Hilsen en mamma som er LITT i sjokk om dagen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til spørsmål nr 1 ville jeg ha sjekket med Trygg Trafikk og sett hva de skriver om saken. Evt sende dem en mail! Da får du et svar som er til å stole på:)

Nr 2 så har jeg nr to i magen og har ikke erfaringer, men du kan jo vurdere Phil&Teds sine søskenvogner, da har det lite å si om du drar på tur med en eller to!

Selv har jeg både enkeltvogn og søskenvogn, men her skal eldste gå 100% i barnehage da.. Og jeg gidder ikke gå med den søskenvogna vi har når jeg bare har med en!

Skrevet

hehe, jeg må indrømme at jeg ikke er veldig begeistra for den vognen... jeg tenker heller ikke å trille en baby i dobbel vogn, men kanskje jeg kunne "leve med" den enkle jeg allerede har;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...