Tredje barn på vei Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 snuppa på 16 mnd har 39.5 i feber og masse prikker på magen som er litt kviseaktig. Prøve med glass for å se om det ble borte men da ble det hvite prikker og litt røde rund. noen som vet om det er en kombinasjon med febern? Var hos legen med hofor 2 uker siden pga utslettet da var hun helt sella på både rygg og mage, men de fant ikke ut hva det var da. ikke en gang hudlegen..
Tredje barn på vei Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 ingen som vet noe eller har erfaringer?
Tredje barn på vei Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 og vi dytter og vi dytter
melkekua™ Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Hmmmm....er det noe puss i disse prikkene? Hvis feberen kom først og ble så etterfulgt av prikker så kan det være den 4.barnesykdom....men jeg aner ikke, jeg er ikke utdannet lege. Hvis det har vært veldig varmt kan det være varmelutslett.... men da kan jeg ikke forklare feberen, Og hvis hun får tenner kan det være utslett/feber i forbindelse med det. Hadde det vært mer alvorligere ting enn dette ville nok legen ha gitt medisin eller henvist dere videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå