Gå til innhold

Åsså var det den skyggestreken igjen:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på gamle innlegg og leste litt før jeg fant ut at jeg skriver et nytt. Var ei som skrev at en skyggestrek er når man i det hele tatt kan se en antydning til der den loddrette streken skulle vært. Jeg lurte på om dette er sant? Eller er den streken på en måte innebygd, så man uansett har en sjangs til å se den. Rakk ikke å sjekke det før jeg testa, for jeg måtte så tisse.

Er altfor tidlig å teste ennå, burde ha venta noen dager til. Men så klarte jeg ikke å la være da, huff. Åsså ser jeg syner, nei og nei. Skal selvfølgelig teste om noen dager igjen, men vil bare forhøre meg litt. Vil ikke ha for store forhåpninger om at det kommer til å være en tydligere strek senere. Er sikkert ikke gravid:/ Går ut ifra det, men håper jo på at jeg er det. Føler dette er et dumt spørsmål, og det ble et langt innlegg, men takk til dere som gidder å lese ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyggestreker e skumle dyr... Men skyggestreker e som regel grå, eller komme til syne etter tia har gått ut. E det ein svaaaak positiv så vil den se rosa/blå ut før tia har gått ut. (alt etter testen en tar da)

Så noen tester kan du se "avtrykket" fra der reaksjonsmiddelet (fargen) ligger. Blei vel ikkje noe klokere i av dette her :P

Lykke te med videre testing i allefall!!

Skrevet

jeg å lurer på dette med skyggestreken, den kom tydlig fram etter at tiden hadde gått ut, tok en ny test i dag å dette samme skjedde da, er 3 uker og 4 dager evt da, skal ha mensen trur jeg på lørdagen, eller søndag, anner jo ikke siden den kommer når det passer seg, alt mlm 22 til 26 dager.

ikke til å bli klok av dette.

lykke til i allefal

Skrevet

Forrige uke fekk eg ein som blei "falsk" positiv..altså streken kom etter tia va gått ut..dagen etter tok eg ein ny, som blei svaaaaaak positiv godt før tia...men fekk mensen rett ettepå, så eg va nok utsatt for ein kjemisk... Så det å teste før ikm e litt skummelt i det heile tatt da... (men eg testa for va på dag 45-46 i syklusen!!!!)

Så det e ingenting aent å gjør enn å vente og teste videre :) Krysse fingre for alle testere iallefall!!!!

Skrevet

Hei heisann.

Da jeg var gravid med første mann (og eneste mann:), så viste testen en svak strek i litt over en uke!! Men var da bare rundt tre uker på vei :o)

Og jeg testet veldig ofte, for håpet så at det skulle være en liten baby på vei :o)

Vet ikke om det er nevnt noe sted her ellers, men kan anbefale å kjøpe tester via danmark.

Jeg bestillte forrige gang og denne gangen via billige-teste.dk.

Da betaler jeg kun 200kr for 30 tester:o)

(clearBlue tester)

Bare et tips da siden det er så dyrt med disse testene i norge:o)

Mvh

Skrevet

Samboeren min har gått molekylærbiologi og han sa at hvis vi ser på testen nå (det hadde gått en halvtime kanskje), så vil du se at det ser ut som testen er positiv. Det gjorde ikke det, men han har hatt lab på universitetet hvor de testen masse g.tester og el.tester;) Å på de som ikke var CB skjedde det, jeg testa med CB. Nå er det mange dager til IKM, mer enn fire, men jeg er usikker på når den er. Var jo bare tåpelig å sløse bort en test nå, men klarte som sagt ikke å la være. Samboeren sa at vi venter en uke, også tester jeg en gang til med mindre mensen har kommet:(

Kom mange tårer i sted, så på facebook at ei skal ha nummer to, og det var jo mange gratulasjoner. Også hadde jeg testet negativt, så ble det hele bare helt forferdelig. Men fikk god trøstekos m.m. av samboer, så nå er det bedre:) hehe

Skrevet

Det hørtes lurt ut, takk for tipset:) Hvis det blir flere pp på meg fremover skal jeg gjøre det...

Skrevet

jeg testa med de billige testene denne gangen, håper at det er en liten der men veit også at jeg bare lurer meg selv igjen og at TR heilt sikkert kommer snart.

Skrevet

Jeg har fått skyggestrek med CB flere ganger...............

Skrevet

hei titter innom fra 1 trimester jeg:) Husker godt da jeg holdt på å teste hvor frustrerende skyggestreker er. men i mitt tilfelle trodde jeg at min første svake positive test var falsk, for testene jeg tok etter den ble negative. Men gravid det var jeg og den aller første testen jeg tok var en quikrespons, og den slo ut utrolig tidlig i graviditeten, den må ha slått ut med en gang jeg begynnte å produsere hcg:) Men siden jeg trodde jeg fikk falsk positiv, og bare negative etter det, ga jeg blanke fan' for å si det sånn å gikk å ventet på mensen. Så hadde jeg gått 5 dager over og ingen tegn til at den skulle komme eller noe som helst, så begynnte jeg å lure å tenkte kanskje det er et lite håp enda? Var hjemme hos min mor å hadde tilfeldigvis en test igjen, dette en clearblue som jeg tok og den ble svak positiv med en gang:) En helt klar positiv test fikk jeg ikke før jaffal 1.5 uke etter den svake clearbluen:p så hvis dere jenter får svake positive, skal de være ganske sikre disse testene, men det kan som sagt ha vært en kjemisk graviditet hvis det har slått positivt ut men mensen har komt etter det. Å skygge streker er grå å ingen farge på, en svak positiv ser du at er svak positiv:) lykke til jenter:D

Skrevet

Tror ikke det var noen strek, men man begynner jo å lure..Jeg kunne liksom bare skimte noe bak der;) Så nå skal jeg vente å se om TR kommer, har mensmurringer, men de er litt annerledes enn vanlig føler jeg. I tillegg er jeg trøtt og sliten, litt småkvalm til tider og blir veldig varm innimellom. Dette kan jo være hva som helst og det er nok bare jeg som leter etter typiske symptomer som ikke akkurat er veldig sikre. Jeg har jo så lyst til å være gravid, så håper virkelig at det er noe. Vi får vente å se, jeg tok jo testen altfor tidlig. Finnes de quickrespons testene fortsatt? Kanskje jeg skal prøve en sånn en hvis de slår ut veldig tidlig;) Skal gå til innkjøp av tester igjen på mandag. Gruer meg til å teste, men vet jeg kommer til å gjøre det, hehe. Lykke til alle dere andre som tester også!

Skrevet

Stinemor.... gamla her har jo peiling.. Gleder meg til ny test tas til uken.. Ta CB digital så er du sikker. QR finnes fortsatt, men erfaring jeg har, så syns jeg CB er best. Jeg kan være sammen med deg når du tester igjen, jeg;) Tenk om jeg blir tante.... spennende;)) Skal jobbe hardt for å få pos test i august her, så kan vi slippe nyheten hos svigers sammen;)

Skrevet

Hei hei gamla:P Synes den digitale er skummel jeg:( vil ikke at det skal stå IKKE GRAVID veitu. Men nå er det nå det jeg går ut fra da, så jeg bare håper på et annet resultat. Har sånne merkelige vondter nederst i magen, innimellom så stikker det skikkelig, mens andre ganger verker det på en måte, litt som mensmurringer. Så det kan jo bli spennende å se om jeg bare innbiller meg det, eller om det er noe;) Jeg vil også bli tante, så du må nok bare kjøre på med alt som går ann;) hehe.. Svigermor blir nok så glad da atte;)

Skrevet

Hei Stine;)

Så spennende. Slik hadde jeg det sist, stikking og murring nederst i magen. Håper virkelig det har festet seg en der. Tror du får en positiv test om ikke så lenge.

Tror jeg vet hvem du er nå=) Kan det stemmer? Eller du fant vel ut hvem jeg er først:p

Skrevet

Hei hei til deg å Vero;) Håper jo at det er noe da, men må ta en test å sjekke, gruer meg!!! hehe.. Jeg er nok den du tror jeg er ja;) Jeg spurte han godeste søskenbarnet mitt veitu, og da var nok du den jeg tror du er også. hehe.. Morsomt da:) Kanskje vi får til tremenninger samtidig, og jeg og Doffine får til søskenbarn sammen.. (Det er ikke søstra mi altså, så du ikke misforstår) Lykke til du også da:)

Skrevet

Da stemmer det nok da.. Han lurte på hvordan du kunne vite det:p Og dette var jo den eneste måten jeg kunne komme på, siden vi ikke har sagt det til noen. Ja, hadde vært morsomt om vi hadde blitt gravide samtidig. hehe.. Artig om dere får til søskenbarn omtrent samtidig også da.

Tester er skumle. Får håpe du slipper fler enn en til. Selv har jeg ikke så stor tro på denne mnd. Har ikke hatt noen pillefri mnd før vi begynte å prøve. Så tror det tar litt lenger tid. Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Hehe ja;) Vi begynte å prøve denne måneden her, men har planlagt det i over et halvt år.. Har bare venta på samboeren, han ville bli ferdig med skolen først;) Så jeg slutta med p-plaster i begynnelsen av mars tror jeg, og håper at det var tidlig nok. Idag har jeg vært enda mer kvalm, og magen er fortsatt på samme måte. Veldig kjedelig hvis det bare er lureri, håper jo sånn at det er noe. Blir spennende å teste til uka, skal prøve å drøye det så lenge som mulig. hehe, vil ikke ha en negativ til med mindre den faktisk er det. Jeg er litt usikker på syklusen min, men skal vel ha IKM på onsdag. Når tror du at du har?

Skrevet

Hehe.. ja, virker som du har vært klar lenge. Er jo ingen grunn til å vente mer nå da, når samboeren er med. Skjønner han vil bli ferdig med skolen først. Vil bli sånn ca ferdig med skolen jeg også når/hvis det kommer en til. Høres lovende ut med de symptomene. Selv har jeg ikke noe særlig med symptomer enda, men er kanskje litt tidlig også. Tror jeg har ikm 31.juli. Har litt lang syklus jeg.

Blir spennende å høre resultatet. Regner med at du sier fra her inne hvis den blir positiv. Kan være lurt å drøye det litt ja.Selv testet jeg ikke pos før en uke over ikm sist, men så ble jo termin flyttet med 2uker også da.

Krysser fingrene for deg=)

Skrevet

Ja vi fant ut at det ikke var noen grunn til å vente lenger, selv om han egentlig ikke hadde sett for seg å bli pappa på noen år enda;) men plutselig ble han klar:)

Nå er jeg egentlig veldig usikker på de symptomene, nå kjennes det egentlig bare ut som om TR kommer:( men jeg må vel bare vente å se. Kommer til å bli så skuffa altså, nå som jeg tror at det er noe også. Huff huff. Men sier ifra når jeg vet, uansett hva det bør til.

Skrevet

Men kan hende du tester pos da stinemor..;) Og da kan jeg skryte på meg en tanteunge for real;) Og til høsten så drar vi å handler på svangerskapet.. så kan våre kjære samboere ta en brødredag med fotball... ;)

Så planene er klare her... hihi. Men symptomene jeg har på svangerskap og mensen er de samme her.. Så er kjedelig å ikke kunne skille tegna...

Skrevet

Du veit det jo allerede du doffine, men det var morsomt å teste idag:D Selv om det var en svak strek var det en positiv en;) Jippi, nå er det bare å håpe på at alt går som det skal fremover. Noe nytt å grue seg til:/ Men herregud så glad jeg er nå!

Skrevet

Oi, hva er det jeg leser? Har du fått positiv test stine?

Der ser du, var nok symptomer du hadde da. Nei, dette var gøy å lese.

Må nesten si gratulerer da=) Var ikke lenge dere trengte å prøve:p Håper det ikke blir så lenge for at jeg kan komme etter også. Men tror nok ikke det blir denne pp. Kan jo håpe på neste;)

Skrevet

Ja den var positiv:) Tok en til i dag tidlig for å bekrefte det, og det kom en strek der også:) Gikk fort det her, hadde ikke trodd vi skulle få det til på første pp, men det gikk jo veldig bra. Nå håper jeg bare at alt er som det skal, så kommer det en i mndskiftet mars/april tror jeg. Er bare nervøs nå:/ men vi får satse på at det ikke skjer noe. Er veldig glad nå ihvertfall:D

Får håpe du kommer fort etter da, hadde vært morsomt:) Gikk det fort med førstemann eller?

Skrevet

Gratulerer så mye!! Ingenting som er bedre enn å få det til på første forsøk!

Skrevet

Takk:) Er fornøyd med det ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...