Gå til innhold

Uke 21 og kjenner ikke liv... Flere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli småbekymret...

Har morkaken i fremre vegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjennte heller ikke liv før i uke 21-22 med førstemann fordi morkaken var på framre vegg..du trenger ikke å bekymre deg! babyen din har enda god plass og har ikke behov hor å strekke seg plass enda. det er lenge til du eller boka må kjenne liv hver dag, det er helt på slutten,husker ikke ukenr. når du kjenner sparkene nå etter hvert kan det faktisk veldig godt være at du har kjennt de tidligere uten at du har kommet på det..kos deg de neste ukene, det er spennende! jeg husker at hvis jeg drakk litt brus på kvelden og la meg ned på sofaen kjennte jeg sparkene oftere, har hørt at babyer ofte sover på dagtid når vi er i bevegelse. jeg er snart i uke 12 å gleder meg til å komme så langt som deg..hehe

Skrevet

Tusen takk for svar :D

Det er bare en skikkelig baby-boom her i byen og alle snakker om at de har kjent liv siden uke 15 og lignende.. Og når de spør meg og jeg sier jeg ikke har kjent noe jeg med sikkerhet kan si er babyen, blir de så rar i ansiktet... Men har vært på mange ultralyder pga blødninger så vet jo at babyen har hatt det bra hele tiden. Nå har (heldivis) blødningene stoppet, men får ikke de ukentlige ultralydene jeg har blitt vant til etterhvert, så det er sikkert bare derfor jeg blir bekymret. Gleder meg veeeeldi til å få bekreftelse daglig på at han har det fint der inne :D

Skrevet

Jeg venter nr. 2 og har kjent liv hver dag i 2-3 uker nå, er 21+1 i dag. Men med første kjente jeg ikke liv før jeg var i uke 21 for første gang, så jeg ville ikke ha bekymret meg enda.. Jeg hadde også morkaken mot min egen navle forrige gang, og jeg kan nå som jeg bærer morkaken mot ryggen min si ar det er stor forskjell på va jeg kjenner nå kontra da, morkaken tar av mye for sparkene når man bærer den foran (mot sin egen navle...) Nyt den kommende tiden, og gled deg til du kjenner sparkene fra den lille, det er like hyggelig hver gang :)

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente ikke liv før i uke 22, og min morkake er ikke foran. Er visst ikke så uvanlig å kjenne liv sent ettersom jeg har skjønt.

Skrevet

Min første kjente jeg ikke liv før etter uke 24, nr.2 litt tidligere, men kun små sommerfulgler spark, kjente ikke skikkelig før uke 22-23 tror jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...