07&10&13? Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 på ul i dag ble vist legen veldig fasinert eller noe av formen på livmoren min... han sa jeg hadde hjerteformet livmor...men hva vil det si? Turte ikke spørre jeg for var litt proppet med inntrykk...
overrumplet Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har ikke det, men ei venninne av meg. Hun har hatt problemer med å føde vaginalt og har hatt to keisersnitt. Legene tror det er pga livmorformen, men man vet det vel ikke sikkert. Hun har fått rier og alt har sett normalt ut, men så har ikke riene klart å presse ut ungen, hvis du skjønner. Men som sagt så trenger ikke det skje med deg, tror jeg.
07&10&13? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har hatt en vaginal fødsel tidligere og den gikk som en drøm, Nå vet ikke jeg om dene formrn er noe som kom etter fødselen (vet ikke om det kan skje at den forandrer form) eller om den har vært sånn hele livet...
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har det og skal ha vårt 5 barn. Jeg har ett keisersnitt men det var pga seteleie og stort barn. Jeg har født på tre timer stort sett med alle. Ikke noe mer problemer med det. Sier bare at man kan få mer etterrier pga livmora kan ha vanskelig heter med og tømme seg etterpå like raskt som andre. Blir mye koagler som kan samle seg i toppen av de to hornene på toppen liksom. Jeg har ikke hatt noen utskrapning pga dette. det har kommet av seg selv ut med litt ekstra etterrier men det får man smertestillende for alikevel. Bare og spørre det. Man kan ha lettere for og få tvillinger sier de men jeg har enda ikke fått dette. Jeg har ikke helt delt vegg heller da men jeg kan ikke sette inn spiraler av noe slag. Da må man sette inn to en i vert og det kan man ikke gjøre. Så glem spiral. Jeg har større livmor en andre så jeg får fort mage og det tar lenger tid etterpå og få den til og trekke seg helt sammen. Jeg fikk ikke komme hjem av en sykepkeier fordi livmora mi sto for høyt. Jeg sa at jeg hadde hjerteformet livmor og derfor trekker den seg saktere tilbake. Nei dette måtte hun undersøke med gynekologen, og ringte henne og hun sa bare at det er helt sant så bare send henne hjem. Så de kan litt lite om det. Greit og informere om dette underveis og etterpå for det står ikke i journalen og de bytter vakter hele tiden. Bare sånn til info. Håper du fikk vite noe. Bare spør om det er noe mer som jeg ikke kommer på og svare på akuratt nå. Har jobbet på opr avd.
07&10&13? Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 tusen takk for svaret:) og når du sier det så hadde jeg faktisk en del koagler som kom ut i lang tid etter sist fødsel... og fikk veldig fort mage... kanskje det kan komme av dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå