Gå til innhold

Var på ul i dag, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ikke helt som forventet... Men heldigvis lå den der den skulle. Trodde jeg var 7+5 i dag, men i følge legen der var jeg ike mer en 5+kanskje 2.... i følge mine kalkulasjoner har jeg da testet positivt før eggløsning, og det er jo litt rart da... Men skal tilbake om 2uker for ekstra sjekk...

Men er det ikke litt rart å se hjertelyden på UL hvis jeg bare er 5 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... er det ikke sån at hjertet slår etter fosterets uke 4, altså mors uke 6?

Eller er jeg helt borte nå?

Om det stemmer MÅ du jo være min 6 uker??

Skrevet

det var det jeg også trodde, men skjønner ingenting jeg... men det viktigste er jo at det er liv der da :) men synes det er så rart med at hjertet slo i 5+(kanskje)2... og da må jeg ha testet positivt 2dager før EL...

Skrevet

hehe, de vokser nok litt i rykk og napp nå da.

Men er du ikke enig, går du etter mens termin, er kunn den ordinere UL'en som legen, sykehus osv lar overstyre mens terminen:)

uansett, så kan det hende du blir litt klokere på neste timen, og du har jo rett det viktigeste er at alt er bra:)

Skrevet

oi, det var rart da. Hvorfor trodde gyn. at du ikke var mer enn 5 uker ?

Men det viktigste er jo som du sier at det er liv der inne. Gratulerer så mye :-)

Skrevet

tror de gikk etter lengden på embryoet...ja, det blir spennende å se om et par uker :)

Skrevet

Dette hørtes veldig kjent ut skulle nesten tro du hadde vært på SUS.

I følge sykehuset er min minste datter født 2 uker før tremin !! Det er noe jeg er sterkt uenig i for jeg var 2 uker i tr.heim hos mine svigerforeldre mens min mann var igjen i stavanger, jeg har jo hørt om telefonsex men det var da voldsomt :))). Det skal vel også nevnes at jenta var 4678g da hun ble født tre dager over termin etter mine beregninger.

Nei stå på ditt du vet best selv.

Skrevet

jeg var på UL da jeg trodde jeg 9+1, men på UL viste det seg at jeg var kun 6+1... altså 3!! uker tilbake...

men jeg følger menstermin jeg, til ordinær UL, siden fosteret vokser i rykk og napp de første 17 ukene....

gyn. sa også at jeg kunne følge mens termin til ordinær UL...

regner med jeg blir satt litt tilbake på ordinær ul også, men ikke 3 uker...

lykke til:)

Skrevet

Kan det være at legen snakket om fosterets uker mens du telte dine?

Da stemmer det jo sånn noenlunde, bare noen dager feil?

Jeg opplevde det hos en lege en gang, at han hele tiden snakket om fosterets uker mens jeg snakket om mine og det ble bare rot , han var så forvirret at jeg gav opp...

Skrevet

Hei jece-

Så utrolig bra at alt var som det skulle :) Jeg har tenkt på deg og krysset fingrene.Jeg skal idag og nå gleder jeg meg.. Tror nok alt er bra med meg også.Håper virkelig det. Gir en lyd når jeg har vært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...