Gå til innhold

Hvordan fødde du nr 2 i forhold til termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk førstemann hele 5 dager før termin og jeg derfor at jeg har oddsene på min side denne gangen også og får noen dager før termin:)

Men har det egentlig noe og si om en fikk førstemann før termin og at jeg også 2 gangen får før termin???

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk nr 1 på termin, nr 2 kom 3 dager før (8 dager før etter min mening), mens nr 3 ikke kom før 2 dager voer. Skal love at det var noen sure dager med nr 3, forventet jo liksom å få før, men slik gikk det ikke. Prøv å innstille deg på at du fortsatt kan gå over, ellers kan eventuelle dager over termin bli ulidelige ;-)

Skrevet

jeg fikk nr.1 7 dager før termin og nr.2 fikk jeg 4 dager før termin..

håper jeg slipper å gå over denne gangen også :)

Skrevet

Jeg fikk datteren min 9 dager før termin, men da hadde vi mye sex de siste dagene, og jeg tror det spilte en rolle. Nr 2 var en gutt og kom 1 dag over termin. Da hadde jeg nesten gitt ham opp. Trodde jo som deg, at nr2 også ville komme før termin fordi nr1 gjorde det. Den gangen orket jeg ikke sex i slutten, og han hadde kanskje komt før hvis vi hadde hatt det...

Denne gangen håper jeg babyen i alle fall er litt treigere enn den første. Jeg vil det skal runde nyttår først.

Skrevet

førstemann 5 dager før termin

andremann 10 dager før..men da pussa vi opp og jeg gjorde nok litt for mye..

Skrevet

jeg fikk nr 2 to dager før termin, nr en kom 14 (!) dager etter, dagen før jeg skulle settes igang!

Spennende å se hvordan det blir denne gangen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...