Silje_vanilje Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Har veldig lyst og bake litt forskjellig og ha i frysen før den lille kommer . Men så kommer jeg ikke helt på noe fornuftig og bake. hehe. Noen forslag?
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Rundstykker? Evt boller til besøk, spesielt skillingsboller er jo deilig. Vet ikke ejg, har aldri helt fortatt meg på den der "fylle frysen" trenden før fødsel, har alltid hatt tid til å lage mat etterpå også ;-)
Silje_vanilje Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 Ja tenkte på å ha noe å ta frem etterhvert, for blir nok masse besøk i begynnelsen etter babyen er kommet. Egentlig er jeg ikke særlig glad i å bake, men går sykemeldt så tenkte at d kunne være greit å ha noe å styre med
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Brownies og andre sjokoladekaker blir som regel gode etter å ha vært frossen. Her jukset vi med ferdig kake, kjeks og Toro-kaker, hehe...
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 kanelsnurrer! Mmmm horn m forskjellig fyll bagels boller klippekrans Skolebrød
You can call me Dårris Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Karamellkake Aniskringle.... Det fikk jeg lyst på... Masse rare hormoner i denne kroppen nå merker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå