Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Er det vanlig at det kommer på nett noen dager før den 20. juli?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg vil tro det kommer svar i morgen en gang. Siden det er helg. Det som blir lagt ut på resttorget kommer frem kl.09.00 på mandag, så da får vi sikkert vite noe i morgen! Begynner å kjenne spenningen i magen jeg nå. Blir litt nervøs, så håper vi har svaret i morgen..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Ooi så spennende!! Håper (og tror) du har rett!! Lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå