Gå til innhold

Er det sjukt?(:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Personlig sliter jeg virkelig for å holde meg blek i huden. Skyr strandliv og soling som pesten selv om jeg må til "pærs" noen ganger i løpet av sommeren jeg og (Skal jeg bade må jeg kle av meg mao og står da i fare for å bli brun) Vet jeg blir sett på som noe rar, men er det egentlig rarere enn å lage soling og brunfarge til en vitenskap? Størje rund og spraye seg, ta piller eller solarium? Og spise store mengder gulrøtter? Ikke lar jeg meg imponere over andres brunfarge heller. Skal man la seg imponere over andres brunfarge, kanskje? Hva mener andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del syns det blir sært begge deler.. :-P

Jeg soler meg aldri bevisst for å bli brun, men er mye ute i solen og er gjerne på stranden for å bade med ungene :-)

Skrevet

Jeg hater å sole meg og elsker min melkehvite hud :=)

Skrevet

Nei, vi er alle forskjellige. Selv er jeg melkehvit på vinterhalvåret, og litt lett gylden på sommeren, jeg ligger aldri å soler meg bare for å sole meg. Bruker faktor, men er mye ute og har ikke mulighet til å holde meg i skyggen. Så da tusler jeg rundt i hagen i bikini, eller på stranda for at ungene skal få bade og kose seg. Selv med faktor 20-30 så får man endel farge. Men jeg blir ikke miss Tan 2009 akkurat heller ;-) Like greit.

Skrevet

Ikke sant. Sært begge deler. Men jeg tipper jeg er særere enn en som soler seg hysterisk:) Man er liksom ikke normal om man kommer like hvit hjem fra ferie i sydligere strøk. Norge ligger på 3. plass i verden når det gjelder hudkrefttilfeller regnet i forhold til innbyggere. Likevel. Solingen tar helt av hos enkelte.

Skrevet

Joda. Jeg kler jo av meg i varmen, men soler meg ikke bevisst. Opplevde forresten å bli solbrent på ryggen igjennom blusen på en utflukt forleden. Riktignok i mellom Europa, men det viser seg at det å holde seg hvit kan bli ett problem:)

Skrevet

Det er ganske sært å "slite" både for å holde seg hvit eller bli brun.

Skrevet

Helt klart, hadde det vært praktisk mulig og lettvint så kunne jeg godt tenkt meg å vært melkehvit året rundt, og jeg ser da slett ikke syk ut med den fargen heller, i så fall har mennesker et forvaklet syn på hva som ser sunt og friskt ut.

Det jeg liker med den fargen er at da er jeg fri for fregner, for når jeg blir sommergylden så får jeg også fregner på snart hele kroppen også. Ikke at det sjenerer meg, men var jo moro da en av ungen sa at jeg ligna på et måsegg her i vår, for fregnene synes jo litt mer i starten når sola dukker opp.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Disse innleggene har kommet fra deg i alle år jeg har vært her inne.. Kanskje du skal snakke med noen? :-p

Skrevet

Det er bra du tar vare på huden din!=)

Men når det er sagt er det bare sunt med en dose sol.

Jeg soler meg aldri, men er klart ute i solen og koser meg med datteren min. Men er flink med solfaktor på begge to og tar pause fra solen om det blir for varmt. Jeg blir aldri brun, men mer gyllen.

Tar vare på huden fordi jeg ikke ønsker å ha lærhud med mye rynker i en alder av 40...

Skrevet

Ikke sant. Men hvor mange innlegg har du sett om å bli brun fortest mulig? Eller trenden i fjor om å ta piller for å bli brun? Mel...ett eller annet. (sikkert trenden i år og) Jeg bare sørger for litt likevekt her:) Jeg har snakket med opptil flere...og ja. Det er unormalt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...