Gå til innhold

Eg datt med jenta vår... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute i grusen og løfta lille (20 mnd) opp så ho kunne sleppe stein oppi ei bøtte. Då eg snudde meg rundt igjen pilte 2-åringen til veninna mi inn bak beina på meg så eg snubla i ho. 2-åringen blei velta (men slo seg ikkje), eg holdt framleis lille då eg gjekk i bakken. Prøvde å holde ho med eine handa og ta meg for med andre, men mista ho på veg ned. Panna og nasa rett i grusen med eit grufullt dunk.

Ho skreik mykje, og fortsette å sutre ei heil stund. Heldigvis ikkje teikn på hjernerystelse... Sjølv skrubba eg kneet og skrubba og slo handa grundig. Handleddet er bra, men må følge litt med tommelen trur eg for den er vond å bevege.

Heldigvis har eg ei fantastisk veninne som tok kontroll, trøsta meg og lille og pilla grus ut av handa mi. Og så har eg fantastiske foreldre som kom og henta lille sidan eg ikkje klarar å bære ho og mannen er sein i dag. Like greitt å ha ho hos mamma som er sjukepleiar...

Uff, eg er heilt shaky... Det er verkeleg grusomt å skade ungen sjølv om det var eit hendelig uhell. Måtte berre få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff - så grusomt! Alle mødres skrekk... Men jeg vil tippe at det faktisk er verst for oss mødre. De tåler mer enn hva det ser ut til, så dette går nok helt sikkert bra.

God bedring til både deg og lille jenta di!

Skrevet

Sånt skjer fort og skjer vel de fleste en eller annen gang. Jeg har selv sklidd i trappa med baby i armene, jeg klarte å holde ham uskadd i fallet, men det kosta meg et brekt halebein og plager i lang tid etter.

Skrevet

"Godt" å høyre at andre har falt med barn og, greit å ikkje vere aleine om det...

Jenta vår er visst berre litt oppskrapt i panna og har blå nase, ellers bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...