Gå til innhold

Er dere fornøyd med dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sånn halveis fornøyd.har gått opp noen kilo etter fødselen:(elsker mat og liker å kose meg på cafe og spise ute .og elsker mye god mat.uff men det er klart at nå ser jeg at jeg har gått opp litt.for mye.og i dag prøvde jeg sommer klær som passa for en stund siden å det var dumt å se at jeg ikke får på meg halvparten en gang.jeg får vel bare begynne å trene til høsten..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Nei, kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med kroppen min. Har 10 kilo jeg jobber med å få av, puppene henger til knærne og håret er tørt og slitt... Men jeg innbiller meg at trening og et bedre kosthold, som jeg er igang med nå, kommer til å gjøre meg slankere og mer fornøyd med meg selv. Så får jeg kjøpe meg noen gode BH'er og ta meg en tur til frisøren, så blir jeg vel så fin atte, hehe...

Skrevet

Nei!

Jeg orker ikke å liste opp alt jeg er missfornøyd med heller...

Skrevet

Ja, er ganske så godt fornøyd:) Jeg er 1.71 og veier 60 kg. SKAL ned til 58, men det er det jo bare jeg som ser. Litt kvapsete mage etter to fødsler, men heldigvis ingen strekkmerker. Litt cellulitter over knærne irriterer meg også, men det kan jeg jo gjøre noe med om jeg vil. Ellers har jeg en ganske nett og snerten figur, synes jeg- sinnsykt takknemlig for det, for jeg trener aldri.

Var på en hudpleiesalong en dag og hudpleieren sa til meg under behandlingen at hun trodde jeg var 22-23 år og modell da jeg kom inn der, mens jeg er 32, tobarnsmor, og jobber med noe ganske annet:) Har også draget enda, så jeg klager ikke:) Men viktigst er jo at jeg selv føler jeg er ok, må være utrolig kjipt å være misfornøyd med eget utseende..

Skrevet

jupp er for det meste fornøyd. . ingen henge pupper, ingen strekkmerker og stram mage, strutte rumpe, langt hår, og med verdens beste mann og datter, så er hele humøret bare på topp hele tiden, og da blir man jo og mer fornøyd med seg selv :) men har jo noen dager jeg ikke er fornøyd og da. .:)

Skrevet

Nei, jeg er overhodet ikke fornøyd. For mange kilo, kjedelig hår, hater å shoppe klær - så garderoben ser ut deretter, et ansikt som skriker etter sminke, and so on. Huff.

Skrevet

nei jeg har latt meg selv gå opp over 20 kg i svangerskapet og ser ikke bra ut jeg som hadde gått masse ned i vekt rett før jeg ble gravid var veltrent og sunn... er nå redusert til en lat fettklump som blir anpusten av å gå mellom kjøleskapet og sofaen...

men gjort er gjort. Har klart å ta meg litt sammen og gleder meg bare til jeg kan begynne å trene igjen etter fødsel! For neste sommer da skal målet om trivselsvekt være nådd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...