Gå til innhold

Forhold, men ingen av oss vil flytte.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold med en mann som bor en times tid unna.

 

Det som er vanskelig i situasjonen er at både jeg og han har barn og ikke kan tenke oss å flytte på de for å kunne bo sammen.

 

Barna trives i det miljøet de er i og vi føler det blir feil å flytte på de kun fordi vi kan tenke oss å bo sammen. Vi treffer hverandre ofte og snakker sammen i telefonen, men jeg lurer på om forholdet ikke har en fremtid når hverken meg eller han vil "gi" etter ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn at ingen av dere vil flytte for å være sammen, så vil dere ikke nok noen av dere.

 

Enten så kan dere jo fortsette å være kjærester sånn som det er, eller dere kan gjøre det slutt og heller vente på en som vil nok, eller det passer bedre for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...