skorpionfruen Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Da jeg var 17 var jeg med på dette såkalte spritkruset. Huff tenker tilbake på det med gru, selv syntes jeg jo at jeg hadde all verdens kontroll og at dette var jo den naturligste del i verden.... I dag 14 år senere vil jeg gremmes og tanken på at min datter skal bli ungdom er kvalmende. Nå gikk det bra med meg da, jeg spradet ikke rundt i trusa, eller ble voldtatt men tenker at det er nå bare flaks. Enda godt at man forandrer seg sier jeg bare, kunne aldri drømt om å synke så lavt i voksen alder...
Gjest ->>- Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Ungene som drar dit er stort sett idioter, men kan til en viss grad unnskyldes med sin alder. Foreldrene som tillater mindreårige å dra alene på denslags sydenferier har ingen god unnskyldning.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Fikk du lov til det? Det hadde blitt månelyst her om ungene i det hele tatt hadde spurt, hehe...
skorpionfruen Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 Ja fikk det, vi var et vennegjeng som skulle til syden sammen. De viste jo ikke akkurat at vi hadde ringt til reisebyrået og sagt at vi ville til den beste partyplassen syden hadde å by på. Idioter ja... fysj. Man hadde så høye tanker om seg selv at det er til å bli kvalm av. Er jo ikke så stor forskjell mellom 17 og 18 da, ikke så lett å nekte noen som er myndig heller. men her i huset skal det nektes i det lengste, det er null kontroll når det blir fri flyt med alkohol... *gremmes*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå