Gå til innhold

Noen som har Izi Sleep? Fornøyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe et Izi Sleep sete til babyen (evt leie gjennom IF eller Gjensidige?) Er det et ok sete selv om man ikke har vogn som "passer til"? Har hørt det er litt tungt å bære på? Hva med sånn base til å feste setet i bilen, trenger man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er skrevet en del om dette setet fra før og at det er ganske tungt. Vi får tenke litt på hvor mye vi kommer til å ta det inn og ut av bilen evt.

Skrevet

JA det er litt tung. Kjøpte det på tilbud jeg:) HAr ikke barn fra før. Men regner meg jeg blir fornøyd:)

Skrevet

Jeg hadde dette til førstemann, og skal også bruke det til andremann. Mao, knallfornøyd!

Men ja, det er tungt, du bør ha en vogn som du kan sette setet på for å forsvare kjøpet om du har planer å frakte ungen i det, og det regner jeg med du har iom du vil ha et sete med liggestilling. Genialt for ungen da!

Ellers er setet enkelt å feste, og babyen sitter veldig godt i setet, som mor følte jeg dette setet var det tryggeste.

Men, prøv setet i bilen din før du kjøper det, det krever mye belte. Vi måtte ha setet forran i bilen, men kan koble ut airbagen selv, så for oss var det greit! Vi kunne ikke ha det i baksetet, der var sælen for kort. Har du isofox i bilen har selvfølgelig dette ingenting å si!

Jeg anbefaler setet:) Men det er et tungt sete i forhold til andre seter!

Skrevet

Jeg har den og ja setet er sikkert bra, men så upraktisk. Er så misunnelig på alle som har et lett sete som de kan bære med seg og sette i handlevogna (slipper å vekke barnet)

Når vi skal inn på helsestasjonen så må jeg ut med vogna og vekke han.

Når vi skal på besøk så må jeg vekke han og ha med vogna hvis han skal sove.

Nei, skulle virkelig ønske jeg hadde en maxi cosi eller noe.

Så det eneste må være hvis du har den vogna som hører til.

Siden jeg har hatt det tunge setet så har jeg aldri tatt ut setet av bilen så syns ikke jeg trenger den basen i bilen. Hadde setet vært lettere så hadde jeg definitivt kjøpt med base for det er plundrete å feste setet med bilbeltet ellers.

I tillegg så viser tester at det er mer sikkert med base.

Lykke til :)

Skrevet

Er et stort og godt sete, men som de andre skriver er det for tungt å drasse med seg. Nå følte jeg egentlig aldri noen trang til å ta det ut hele tiden, jeg la bare jenten min i vognen, så var egentlig ikke noe problem for meg. Føler barnet ligger bedre og mer skjermet i en vogn enn i et bilsete. Men om man har en baby som våkner av å bli flyttet, (og som ikke sovner igjen), så kan det jo være litt upraktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...