Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Nå skal vi på mekling nr 2 dette året.Siden ungen var så liten ved første mekling,ble barnefaren,jeg og mekleren enig om å ta ting litt som det kom,å heller skreddersy en avtale når ungen ble eldre!! Nå skal ungen begynne i bhg,å vi skal da fast sette en ny avtale om samvær,helger og helligdager ++ !! Er det noe dere mener jeg burde huske på? Slik som røddager,ferie etc... Jeg håper å få satt sammen en god avtale med han,å ikke komme hjem å finne ut at jeg har glemt noe vesentlig.Jeg prøver å skrive opp i en liten bok som jeg skal ha med meg,så jeg i alle fall kan ta det opp å drøfte det hvis det er vesentlig.Man kan jo ikke førspørre seg heller har jeg hørt Takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Her står det meste, men den må nok revideres litt: http://adma24.no/filesystem/2006/11/10282b001_5832.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå