Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei, og så uendelig trøtt hele tiden. Har en jente på 2,5 år, hun våkner tidlig, men har en snill mann som står opp med hun i helger og i ferien. Jeg hadde gledet meg til ferien, men så langt har jeg bare følt meg helt utmattet. Noen andre som har det slik? Trodde denne perioden av svangerskapet skulle være så bra.. Tror kanskje jeg har anstrengt meg litt for mye før ferien, og at kroppen nå har gått helt i dvalemodus. Bare det å gå ut i hagen er et ork.. Er jeg helt unormal eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt og sliten, oppgitt over den minste brett i gulvteppet om dagen.... Prøver å gå litt, kjenner det er godt for bekken og kroppen å bevege seg litt. Sover, hviler, og er sliten. Men vi bærer på et nytt liv, jenter! Og dette er en overgang!

Skrevet

Jeg er også så trett!

Føler meg nesten lat. Har lyst til å gå tur, men blir så sinnsykt tungpustet også var det denne dørstokkmila. Tror jeg kunne sovet stort sett hele dagen hvis jeg kunne..

Fint å se at det er flere som har det slik.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg..

Synes alle gravdie rundt meg er så i tipp topp form og bare går rundt med en liten kul på magen..

Synes absolutt det er verdt det- er veldig glad for å være gravid. Har en venninne som har slitt i flere år med å bli gravid, så er ikke det at jeg ikke setter pris på det altså. Men den totale utmattelsen jeg nå kjenner var litt uventet. Griner for den minste ting og føler meg som verdens dårligste mor for datteren min...

Kjenner også at det er godt for bekkenet å gå litt (dette har nok noe med trøttheten min å gjøre også- sover dårlig på natten pga bekkenet), men har litt føleksen av at dersom jeg føler meg ok en dag og f.eks går en tur så blir jeg helt utslitt neste dag. Men kanskje det bare er en dårlig unnskyldning for å sitte på baken i stuen...

Satser på at ferien gjør meg godt, skal bare være på hytten og slappe av nå i en uke..

Skrevet

Hehe..du er sikkert ikke noen dårlig mor for datteren din! Jeg føler det på akkurat samme måte som deg-både med trøtthet og ovenfor sønnen min! Er veldig hormonell for tiden også,merker jeg. Skal ikke så mye for å kjenne klumpen i halsen eller tårer i øynene! Men jeg leste akkurat dette her når jeg var 16 uker på vei-nå er jeg 23+5. Da var det noen andre som følte det på akkurat samme måte. De trodde den trøttheten lå mest i starten av sv.skapet,men kom altså tilbake rundt uke 23-24. Er nok helt normalt+at noen av oss har flere barn fra før som-etter min mening-er flinke til å tappe oss for energi. :) Eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...