Hikken Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Sjokoladekake med 1 kg sukker i? Oppskrift takk )
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har også en oppskrift med 1kg sukker.. Det er brownies.. :-p Den er dritgod!!
Hikken Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 Bring it on! Jeg er på "bakern" i dag, har muffins på benken, gullingser i ovnen og googler meg rundt etter en sjokoladekake, men hvis dere har oppskriftene klare på noe dere VET er godt er det jo det mye bedre :-D (1-årsdag i helgen ;o)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 1 kg sukker 1kg smør 9 egg 5 dl melkesjokolade kuttet hvetemel etter konsistens 1-2 ts bakepulver 3-4 skjeer kakao melk hvis duvil Hoho :-p Jeg mener å huske at da jeg laget den før i tiden (fant denne bare i boka) brukte jeg mindre smør og mer melk.. :-p
Hikken Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2009 Åh fytti faen! (for å si det pent..) Dette ser bra ut! Må på butikken en tur til da, trenger mer smør :-P Men dette er til en stor langpane eller? or da kan jeg kanskje halvere og lage i liten i stedet )
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Det kan du nok gjøre, men da blir den jo ikke like god (har prøvd, hahah):-p Det er til vanlig langpanne ja:) Skal stekes til den er "sprekt" på utsiden men seig innvendig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå