Gå til innhold

Uke 13, og kjenner ikke livmoren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at man fra uke 12 skal kunne kjenne livmoren som er komt litt opp over skambenet, og at det skal kjennes ut som en knyttneve. Kjenner ingenting jeg? Bør jeg være urolig? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ikke noe i uke 13 jeg heller, og jeg er 2.gangs. Like individuelt som alt annet vil jeg tro :-)

Når du først kjenner livmora skal det ikke kjennes som en knyttneve over skambenet, mer at du kan såvidt kjenne toppen av knyttneven over skambenet. Jeg er av dem som ikke selv kan kjenne livmora tydelig (hvor toppen er) før ut i uka 24-25, men lege og jordmor kjenner godt likevel. Men så trykker også de så hardt at jeg tidvis har ynket meg ganske kraftig, går ikke så hardt til verks på meg selv nei ;-)

Skrevet

okai, det var jo litt betryggende :)

Alt man skal bekymre seg for ;)

Takk

Skrevet

He he

Er min nr.4 og i uke 17, og har nettopp kjent en liten kul når jeg ligger på ryggen. Men det er ikke hver dag, noen ganger så lurer jeg virkelig på hvor den er, men kan jo ligge dypt (bak mot ryggen).

Skrevet

Har aldri kjent det heller jeg, og jeg bærer barna veldig framme også, så trur ikke su skal bekymre deg for det. vent til du er kommet litt lengre på vei når magen kommer skikkelig fram heller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...