Gå til innhold

Når det ikke er liv i magen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert ett dumt spm, men må bare spørre. Er det noe symptomer som tyder på at barnet i magen ikke lever? Eller får vi bare vite det på ultralyd?

Har bestilit time til UL neste uke, men det er bare for vår egen nyskjerrighets skyld. Men jeg både gru gleder meg, fordi jeg har hørt om de som har oppdaget at det ikke er liv i magen allkavel. Etter å ha hørt slike historier så blir jeg så nervøs. Har ikke hatt blødninger eller veldig vondt i magen.Har vanlige svangerskaps symptomer.

Håper at noen kan svare meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har mista en gang før, og jeg merka ingenting før jeg var 4 mnd på vei.da fikk jeg småblødninger og sammentrekninger i magen. men det er sjeldent det skjer tror jeg.., de fleste merker det ved en blødning eller smerter i magen.. Det går nok bra:) Nå når jeg blei gravid igjen, forlangte jeg UL med èn gang, så da fikk jeg det allerede når jeg var 7 uker på vei. Gjør ingenting om du får Ul tidlig heller, så får man roe seg ned med det, og se at hjertet banker:) syns det er lenge å vente helt til uke 16 -18 uker med UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at hjertebank syntes på ul før i uke 8 jeg.....Mine barn er "produsert" på Rikshospitalet og jeg har derfor begge gangene fått tidlig ul, men med beskjed om at det ikke er noe vits før uke 8. ( Det er jo det de vil vite da, om det er noe hjertelyd der mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde blødning i uke 6, så da var jeg kjapt til ultralyd for å sjekke om det var liv. Der var det ingen problemer med å se den lille bankende prikken. For en merkelig opplevelse å se liv!

Legen ville sjekke at det vokste som det skulle, og uken etter da jeg møtte opp til ny UL, var det to prikker som blinket og banket! Uæææ. I dag er jentene snart fire, og venter i spenning på babyen som skal komme til vinteren. Jeg sjekket denne gangen også, men ventet for sikkerhets skyld til uke 9 for å forsikre meg at legen kunne se om det var en eller to der, en slik opplevelse holder det å gjennomgå en gang i livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg vært på ul. Det var en veldig aktiv krabat der inne og alt var normalt:o) er i uke 12 nå, så regner med at dette går bra:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...