Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 akkurat nå har jeg bare lyst til å gi opp. Jeg er så sliten at jeg knapt klarer å løfte vannglasset mitt. Skal på jobb om to timer, og skjønner ikke helt hvordan det skal gå til. Er det bare meg som er SÅ sliten? Er kun 9 uker på vei, skal det virkelig vere sånn?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg led av ekstrem trøtthet i begynnelsen av begge svangerskapene mine. Jeg hadde aldri hørt om det før, og visste ikke at man kunne ha noe sånt, så både jeg og de rundt meg tenkte jo at jeg bare var ekstra lat og brukte svangerskapet som unnskylding. Så jeg presset meg jo hardt da. Ble bedre utover svangerskapet. Men da jeg ble gravid med andremann og ble så grusomt trøtt og svak igjen så hørte jeg på kroppen min og sykemeldte meg. Hadde et mye bedre svangerskap da! Så jeg ville ikke ha dratt på jobb.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 tror jeg ville vurdert å sykemelde meg da. Jeg har selv vært sykemeldt siden uke 6 (er 10+3 nå) pga kvalme. tenk på deg selv nå, var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå