Twinanne2 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Lille gutte min Daniel Alexander nærmer seg snart 6 mnd og jeg lurer på om han for en lillebror eller lillesøster. Har så lyst til at han skal slippe å være enebarn. Derfor spørr jeg om noen klarsynte eller andre som kan spå kan se på meg, om jeg snart blir gravid igjen og eventuelt når og om det blir jente eller gutt. Jeg er født 21.03.68 og min mann 12.06.71 Takk til de som tar seg tid til å hjelpe meg, hadde vært greit med flere som spådde for å kunne samenligne.
Leyla Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg ser flere barn jeg To gutter til, eller ei jente og en gutt. Er litt usikker... Og de kommer ganske tett. Lykke til
Twinanne2 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Takk skal du ha, så det kan bety 3 tette da eller for du inn den lille gutten min som er snart 6 mnd nå? Takk for at du tok deg tid, setter pris på det. Greier du å se noe nærmere tidspunkt, blir jeg gravid før jul?
Twinanne2 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Takk skal du ha, he he...tror neppe min mann vil bli begeistra for 3 stk. Men han vil ha en til da så de blir to.
Twinanne2 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2009 Er det noen flere som vil spå meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå