på'an-igjen? Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Har prøvd et par ganger å høre hjertelyden på angelsounds uten resultat...hadde egentlig bestemt meg for å vente til i morgen før jeg prøvde igjen men klarte det ikke:) Trykket og trykket, prøvde å få den godt ned under skambenet i morges, men hørte ingenting....Gav opp og lot den bare ligge på magen og DER: dunkdunkdunkdunk....ingen tvil!!!!!!!! Det var lille spiren min:) Nå er jeg så hoppende glad.. Og gleder meg til UL 7.august:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye! :-) Hvor kjøpte du Angelsounden? Jeg vil også ha! :-)
på'an-igjen? Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 på www.ebay.co.uk.... ca 200 kr inkl porto.... fikk den på under 1 uke:)
Nr to i februar :-) Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Så gøy at du klarte å høre det, og så tidlig ) www.fosterlyd.no Der selger de også baby sound. Jeg bestilte nettopp
jente08&jente2010<3 Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 jeg har kjøpt en angelsound brukt idag, gleder meg til å få den i posten nå ja:) med linnea hørte jeg hjertelyden hos legen i uke 10 første gang:) gøy å høre andre som hører den tidlig og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå