Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei! Testet possitivt i dag tidlig,men den var veldig svak....men en strek er en strek eller???.....dama på legekontoret sa jeg er nok gravid da ja....men hun hadde ikke noen time ledig før 31juli...Noen som opplevd det samme her??? er nå da 7uker på vei;-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye og velkommen hit En svak strek er også en strek ja, men hvis du er usikker kan du jo bare ta en CB digital, da får du sikkert svar på om du er gravid:)
Lilleleen Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 gratulerer så mye da:o) da jeg tok testen, så fikk jeg opp strek med en gang...stolte ikke helt på den, så tok en ny dagen etter, da kom det også opp strek med en gang. Visste jo da at jeg var gravid, men var fortsatt litt i tvil, så tok en CB digitaltest også, den var kjempefin å bruke,også kom svaret ganske fort. da var jeg endelig sikker:o)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 takk for svar....ja har brukt cb gravid test i dag....nå drar jeg på ferie noen dager så kansje jeg tester på nytt til uka... har jo mens murringer hatt i flere dager men ingen mens heller....16dager over tia haha... dumt spørsmål,men hva er forskjellen på digital test og "vanlig"???
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 mannen min så den svake streken å så da er det ikke bare innbilning av meg i allefall...hehe
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 På de digitale står det "gravid" eller "ikke gravid" i et vindu, det er ingen strek. Ikke så veldig avansert, men du verden så praktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå