Gå til innhold

Da tusler jeg forsiktig inn her


LaBellaBella

Anbefalte innlegg

Har ikke våget å melde meg inn i terminklubben enda men nå krysser jeg fingrene og satser på at det bli februarbaby. Mistet i MA i februar (uke 9) men ble ikke oppdaget før i uke 12. Gravid igjen nå i slutten av mai men har hatt blødninger i uke 6 og 7 så var sikker på å miste igjen. Men i går var jeg på Ul (9+4) og der var en liten som beveget seg og ett hjerte som banket. Føltes fantastisk. Har hatt mye mer symptomer denne graviditeten (trøtt, trøtt og atter trøtt samt kvalm) sammenligned med forrige gang. Forløpig termin er 15.02 og der i såtilfelle nesten akkurat ett år etter utskraping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så koselig at du har blitt medlem. Skjønner godt din skepsis mot å bli medlem alt for tidlig, var litt i samme situasjon jeg og. Men nå får vi bare krysse fingrene på at alt kommer til å gå bra! Det må være helt fantastisk å være på UL og se og høre at alt er bra! Kan bare tenke meg hvilken følelse det må være. Jeg skal ikke på UL før i september så må fortsatt smøre meg med litt tålmodighet. Jeg håper derimot å kunne høre hjertelyden hos jordmor neste gang.

 

Masse lykke til og velkommen!! Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...