katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei jeg trenger litt hjelp. Står mellom citycrossen og den andre. Er mondualen tung og dyr i forhold?
PennyLane78 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Vi valgte å kjøpe Emmaljunga Mondial Duo i Black Croc med classic understell. Såg også på City Cross'en men der synes jeg bagdelen blir liggende så lavt i forhold til på Mondial vogna. I tillegg så synes jeg hjulene på CC ser veldig plastic fantastic ut, men det er vel smakssak. Så langt er vi meget fornøyd med vogna vår. Stor ja, men veldig stødig og så ikke minst utrolig fin;-) Du kan sammenligne mål og vekt på www.emmaljunga.com
You can call me Dårris Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har Edge duo kombi til guttungen, og det ser ut til at de er ganske like. Var kjempefornøyd, og kommer til å bruke den til dette barnet også Syns fargene på Mondialen var finere da:)
You can call me Dårris Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 En ting til. Kjøp et annet regntrekk, med mindre det har blitt myyye forbedret siden jeg kjøpte vogna. Det var rett og slett forferdelig dårlig:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2009 Tusen takk for tipset..
ormeynglet Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Jeg kjøpte den i fjor, svart med polka dots, kjempefornøyd!!! Stor og romslig bag samtidig som den er lun. God plass under vogna til varer ol. Har ikke angra et minutt på den vogna. Stødig og lett å trille. Litt tyngre å få inn og ut av bil enn enkelte andre vogner men det plager meg ikke, og den er lett å legge sammen/slå opp. Hadde Teutonia Mistral før og det var en eneste stor drittvogn i mine øyne. Den fungerer fint som sovevogn i barnehagen. Synes foresten regntrekket fungerer helt fint jeg. Anbefales!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 Kommer nok til å gå for den vogna ja. Hva koster den? Har lyst på sen med creme leather
olebrum30_05&09&13 Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 jeg har kjøpt den vogna, men ikke fått brukt den enda da termin er i slutten av september men jeg betalte 8550 eller noe for vogn med classic understell og emmaljunga stelleveske.. kjøpte den på babymiljø i stavanger
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2009 å så gøy. Jeg har fallt helt for den. Så blir nok til at jeg bestiller den ja.
respektatauten Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 vi også skal ha den:) fikk tips fra butikk-dama om å vente til august med å bestille for da kom 2010modellen i flere farger til samme pris.. for jeg likte ikke helt at det var av lær...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2009 Hei takk for svar. Ja vil og vente til aufust,men jag synes det var praktisk at den var i lær,særlig når jeg fallt for den i creme. Tror også at du kan ha vogna i begge retninger med den nye,usikker på om du kan d med den gamle modellen. Tror dere at det blir vanskelig å selge den videre når d ikke er stoff?
PennyLane78 Skrevet 18. juli 2009 #12 Skrevet 18. juli 2009 Nei, jeg tror ikke det vil bli vanskelig å selge vogna fordi den ikke er i stoff. Skinnimitasjonsvognene koster jo mer og er regnet som mer eksklusive enn stoffvognene. Synes også den hvite Mondial vogna er helt nydelig, det stod mellom den og den sorte for oss.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2009 Ja den er kjempeflott i begge farger. Men med de andre barna har jeg hatt mørke vognae, så nå har jeg lyst på en lys. Tusen takk for svar.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2009 Ps, det er vel 2009 mod. Kan er vogna vendbar, sportsdelen asså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå