Gå til innhold

Skal ta hair extension i morgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på hvor langt jeg vil ha det, har en slags bob frisyre nå og kunne tenkt meg det lengre og fyldigere siden jeg har tynnt hår, er så nervøs og gleder meg samtidig!!

Noen her som har tatt hair extension?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke pent med extension på bob....

Skrevet

for noe pisspreik, klart man kan ha extensions selv om man har bob. Gjorde det jeg, fikk bare frisøren til å klippe det til etterpå, ble dødsfint. Hadde 40 cm jeg:) Da var mitt eget rundt 10-15 cm...

Skrevet

no må eg jaggu med måle håret mitt.. fra toppen og ned jeg måler??

Skrevet

min bob var klippet i litt forskjellige lengder, med pannelugg faktisk:p det var vel kanskje ikke så mye som 15 cm, lurer på om det var 11 cm på det lengste på toppen. kortere bak...

jeg ble dødsfornøyd med mine extensions, hadde sånne man "limer" på jeg da, satt i 3 mnd...

hilsen hun over.

Skrevet

Hvor mye betaler dere for dette her da??

Skrevet

sånn da var håret målt. . det var ca 68 cm :o:P:P:P

Skrevet

hehe, jeg mente lengden før jeg satte på extensions såklart:p det var rundt 40 cm når de kom på:)

betalte 3000 for det inkludert fargeskylling for å få mitt hår lik farge som det som skulle på, samt spesialshampoo og balsam og spray til håret.

hilsen hun over.

Skrevet

jeg glemte å si at det er mitt eget hår, ikke jukse hår :P:P:P hehe

Det på ca 68 cm . . ++

Skrevet

jeg tok det for 1 år siden, og måtte ta det ut etter 3 uker.. ble gal av å ikke kunne dra fingrene igjennom håret, alle spesialproduktene og det at jeg ikke kunne vaske håret hver dag.. itillegg tok det jo over en halv time når jeg først hadde vasket håret.. som aktiv arbeidende småbarnsmor passert det ikke for meg! Selv o jeg virkelig prøvde å like det, da jeg hadde "mast" om det, og dermed fått det i overraskelse av min mann.. med hårprodukter, rettetang og jobben kom det på 8000! Aldri igjen.. men noen liker det, mens andre passer det ikke for..

uansett lykke til!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har hatt extensions i over ett år, bytter det ut etter 3-4 måneder.

Kjøper håret mitt på nett, og får en frisør til å hjelpe meg med å ta ut de

gamle, og sveise fast nye.

Jeg er kjempe fornøyd med løsningen, da jeg også har prøvd med å få

sydd fast remser inni mitt eget. Det ble et mareritt, både med tanke på

vasking og man fikk aldri skylt ut shampo og balsamen skikkelig.

Hvordan går det med håret HI ? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...