Gå til innhold

Disse meldingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste jeg på mobilen til samboeren i går:

Fra han til ei jente: Det var godt å se deg. Kyss og klem. Jeg jobber "der og der, "da og da".

Svar fra henne: Det var godt å se deg også. Skal prøve å komme.

Først vil jeg si at jeg vet det er dårlig gjort å snoke i meldingene til samboeren min, men jeg har mine grunner. Jeg har ikke hatt mistanke om utroskap før, men han har gjort ting som jeg mener er verre. Derfor har jeg hatt vanskelig for å stole på ham i det siste. Dette vet han og han har lovet gang på gang at han skal være ærlig mot meg. Og ikke skjule noe.

Denne jenta er ei jeg vet hvem er. Hun jobber på en butikk i byen her. Jeg visste at de kjente hverandre, men jeg har aldri helt fått forklaring på hvordan.

Jeg konfronterte samboeren min med meldingene rett etter at jeg hadde lest dem. Jeg tenkte selvfølgelig utroskap med en gang. Og begynte å planlegge flytting og skifte av barnehage for barna osv. Forklaringa hans på meldingene er denne. Han hadde møtt henne på butikken. Dette kan stemme. Jeg satt å venta i bilen, og det var ikke lenge, så de kan maks ha møttes i 2 minutter. Dette er altså i følge han hvorfor han skrev at det var godt å se henne. Også hadde hun kommet innom jobben hans og sagt "hei" etter at de hadde sendt disse meldingene til hverandre. Men hun hadde gått videre med en gang. I følge samboeren min har han aldri "rota" eller flørta med denne jenta. De ble kjent en stund før han og jeg møtte hverandre, men aldri hatt noe forhold. Og samboeren min har aldri vært utro, kyssa eller klemt noen andre jenter mens vi har vært sammen.

What the fuck?! Nei, vel hvis han ikke har vært utro, så prøvde han i hvertfall å skaffe seg en back-up ved å sende melding til denne jenta?? Men i følge han, så elsker han meg og har ikke noe ønske om å ha noen andre. Faan! Blir så sint. Jeg godtar selvfølgelig ikke at han sender sånn meldinger til andre jenter. Men hva skal jeg gjøre? Hvis det nå stemmer at det eneste som har skjedd er disse meldingene, så er det jo litt drøyt å ødelegge forholde vårt pga av dette. Vi har jo barn sammen. Og vi skal på ferie om ei uke. Hva gjør jeg??

Sorry, dette ble litt langt. Vet ikke hva jeg vil oppnå med dette innlegget foruten å få ut litt frustrasjon. Har ingen jeg føler jeg kan snakke med dette om bortsett fra med samboeren. Blir litt for privat til at jeg kan ta det opp med venninner. Og samboeren er det jo kul umulig å få noe vettugt ut av. Argh!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg hadde også reagert men, han har jo egentlgi ikke gjort noe galt. Han skrev jo bare "jeg skal prøve å komme" - kanskje han bare ville stikke innom for en prat...

Du får sikkert mange svar her om at du må roe ned men jeg syns noe skurret litt med meldingene, selv om det kan ha vært helt uskyldig og uten antydning til flørt..

Skrevet

Det var hun som skrev at "hun skulle prøve å komme". Altså virker det som om det var han som var mest "på sjekkern her".

Hi

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ah, da misforsto jeg. Men kanskje han bare mente de skulle møtes fodri det var lenge siden eller noe? Aner ikke jeg. Tror kanskje jeg legger mer i sånne meldinger enn mange menn ville gjort.. Jeg hadde faktisk blitt litt såret.

Skrevet

Den kyss og klem delen virket litt skeptisk.. Man sier ikke sånnt til bare en bekjent? Husker eksen min kjente en som jobbet i en butikk, leste meldingene engang han fikk av henne fordi han prøvde å skaffe meg jobb den butikken gjennom henne, da skrev hun kyss kyss hele tiden.. Ble litt skeptisk men han påstod dem var bare gode venner, så på en fest der vi møtte henne merket jeg hun stirret på oss/meg hele kvelden, og det var tydlig at hun var helt betatt.. Så fikk det ut av ham den kvelden at de hadde vært pulevenner før.. Så kan jo vært at de har hatt en sånn fortid? Bare spekulerer her, men hvorfor skal dem møtes da??

Skrevet

Du er jo jente selv, så da spør jeg deg. Om du var singel og møtte på en gammel bekjent/venn, ville du skrevet kyss og klem i mld til han om det ikke var noe mer en bare vennskap mellom dere?

Skrevet

Det kan hende de har vært pulevenner før vimøttes ja. Det hadde jeg i såfall ikke brydd meg noe om. Det er litt rart at han ikke har fortalt meg det i tilfelle, for han har fortalt om mange andre han har hatt.

Og ja, hvorfor skal dem møtes hvis de ikke har noe på gang? Det KAN være at han skrev dette for å prøve å skaffe kunder på jobben sin da.

Men "kyss og klem", nei det kan jeg ikke godta at han skriver til andre uansett. Og ja, det er veldig merkelig å skrive sånt til andre jenter når man er i et seriøst og langvarig forhold og har barn sammen.

Huff, er veldig sint og skuffa, såra og lei meg nå.

Hi

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Og i følge facebook så er hun også i et forhold.

Men igjen: Det var samboeren min som skrev "kyss og klem" og ikke jenta.

Skrevet

Jeg hadde reagert ja. Kanskje tatt kontakt med denne jenta... Eller forsøkt meg på en spansk en og si at jeg hadde snakka med henne for å se reaksjonen hans!

Kyss og klem er noe min mann ikke en gang skriver til meg, så det hadde jeg blitt veldig forbanna for!

Her får han legge seg flat mener nå jeg. Jeg hadde gitt beskjed om at han herved var nødt til å opparbeide seg tillit fra grunnen av. Nå fikk han godta at jeg ikke kunne stole på ham en tid fremover og dermed være helt åpen og ærlig.

Skrevet

Huff..Forstår deg godt jeg.

Jeg hadde heller aldri godtatt det hvis samboeren min skrev sånt til en annen jente.

En skriver ikke sånt hvis en er sammen med en annen.

Jeg kan skrive kyss og klem til venninnene mine,men aldri til kompiser.

Så der synes jeg han har litt mer å forklare!

Stå på krava!(Du skjønner hva jeg mener :-D)

Skrevet

jeg hadde og reagert på det :S:S kyss og klem er jo sånn man skriver til kjæresten sin. .hvertfall¨jeg. . eller klem skriver jeg til venninnene min inni mellom og. . men ikke kyss :S:S

så jeg hadde vært litt skeptisk ja. .

Men reagerte og på det med at du sier han ikke har vært utro, ikke kyssa eller KLEMT noen?? han må vel få lov å klemme noen uten at det kommer i noen sammen heng med utroskap eller noe i den dur? eller :P:P

Men meldingen var drøy. .

Skrevet

Tja stol på magefølelsen din. Det er ikke mye du kan gjøre. Om du syns det er drastisk å flytte ut, kan du prøve å gi samme mynt tilbake. Vet det høres barnslig ut, men du kan finne en mann å sms med og prøve å "skjule det" . Da blir han nysjerrig på hva du gjør. Det virker som din mann ikke skjønner at det han gjør ulovlig/eller ikke, sårer deg. Men hvis han sitter igjen med den samme utrygge følelsen du har nå, kanskje han skjønner.

ja ja mine tanker om denne saken..

Skrevet

Det lukter muffins av hele opplegget, spør du meg..

Jeg hadde aldi i verden tolerert at min mann skrev slike meldinger til andre jenter og jeg er lite sjalu av meg,,

Kyss og klem???? HVor gammel er han? Dette skriver du kun til den du deler livet ditt med..

Nei, stol på magefølelsen din,. Han virker ikke særlig sympatisk om han ikke skjønner at dette ikke er greit...

Skrevet

Muffins?? Hoho... Ja, men de lukter jo godt, og det var slett ikke det jeg mente her..

Muffens.. Det er noe annet..

11.13

Skrevet

Jeg ville reagert på mld. Jeg begynnte å lese mld på min eks sin tlf da jeg ante ugler i mosen. For han begynte å oppføre seg rart, tok med seg tlf overalt, hadde den på lydløst, opp ned på bordet. Og oppførte seg annerledes i forhold til meg, fortere irritert osv.

Han kom med så mye unnskyldninger da jeg tok opp disse mld med han, om at hun ene var fra jobb, hun andre skulle begynne å jobbe der osv. Jeg fatter ikke at jeg trodde på alle løgnene han kom med. Men ihvertfall, han hadde MYE å skjule.

Skal uansett ikke si det gjelder for alle, mulig han snakker sant, men jeg hadde ikke trodd på han:)

Skrevet

Æsj ja!

En sånn en har jeg også vært sammen med 11:25.

Jævla drittsekker ass!Helt utrolig for noen historier de klarer å lire av seg som unnskyldninger for alt mulig.

Blir helt kvalm av sånne mannfolk.Patetisk!

Skrevet

Kyss og klem? Det lyser utroskap lang vei.

Skrevet

Hadde ikke reagert om han hadde klemt noen altså. Jeg er slett ikke hysterisk i forhold til sånt. Men dette var noe han sa i går for å roe meg etter at jeg hadde lest meldingene.

Vurderte som ei over her sa og ta kontakt med denne jenta og spørre henne hva som egentlig skjer. Sa faktisk til samboeren min at jeg hadde skrevet melding til henne på facebook, for å se hvordan han reagerte. Men han reagerte ikke noe særlig på det. Sa bare "javel". Så fortalte jeg ham at jeg ikke hadde gjort det likevel. Og da sa han at det var bra for meg, for jeg hadde dumma meg ut hvis jeg hadde gjort det. Hallo? Hvem er det som har dumma seg ut her egetlig? Har litt lyst til å dra å spørre henne "face to face". Men hvis de har noe å skjule så har de vel snakka sammen nå, og avtalt hva hun skal si. Og hvis det er som samboeren min forteller, så er det bare han som har gjort noe teit. Og det blir litt dumt å fly byen rundt for å "etterforske". Har ikke lyst til at folk skal få vite dette.

Og til deg som spurte etter alder. Vi er voksne begge to. Rundt 30. Og ja, jeg er enig i at den meldinga var veldig fjortisaktig. Kan ikke huske å ha fått "kyss og klem" i melding fra samboeren jeg. Men "jeg elsker deg", sier han og skriver han ofte.

Vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med dette jeg. Er jo en mulighet, som ei her skriver å være like barnslig tilbake. Begynne å flørte med noen på sms for eksempel. Men jeg har liksom lyst til å være den voskne oppi det hele. Ikke synke ned på hans nivå. Jeg var helt rolig i går, da jeg spurte han hva som hadde skjedd. Begynte ikke å gråte, noe jeg er litt overraska over sjøl. Var ikke hysterisk heller. Men syns ikke det er noe lett :/

Hi

Skrevet

Enten utroskap eller "jeg savner deg og flørten vi hadde en gang".. De har nok en historie, tenker jeg. Og kan hende han derfor sender litt flørtete meld uten å mene noe med det. "GOdt å se deg" er også flørtete i en slik sammenheng, som ender m kyss &klem.

Du har bare en ting å gjøre: stille ham til veggs. Krev forklaring, det er jo noe merkelig her. Og forklar i detalj hva slikt gjør når man sitter i et seriøst forhold og har barn sammen, hvordan dette får deg til å føle dge. Forstår han ikke at du blir utrygg og lei deg??

Jeg hadde vært troende til å oppsøke denne jenta også jeg. og spurt rett ut, på en vennlig men seriøs måte hvilket forhold hun har eller har hatt til ham. HVIS han er utro er det jo ikke henens feil, det er han som er drittsekken da. Men det er jo slikt man bare må få klarhet i

Håper han snakker sant dog..

Skrevet

Huff, skjønner godt at du er såret!

Det er jo tydeligvis meldinger det ikke var ment du skulle se. Uansett om det skjedde noe eller ikke når de møttes, så er det et stort tillitsbrudd å møte andre jenter bak ryggen din. Om det hadde hendt meg, hadde jeg oppsøkt henne og fått høre hennes side av saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...