Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+5 og har gått ned 2,5 kg siden jeg fant ut at jeg er gravid. Matlysten er helt borte, kvalm døgnet rundt, og visse typer mat smaker virkelig ikke!! Så en plass en oversikt på nettet der man i gjennom snitt la på seg 2,5 kg de første ukene.....

Skyldes vel i tillegg at man er så trøtt, at de timene man småspiser i løpet av en dag, sover man bort.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mere kvalm av å ikke spise. spiser lite men ofte. går jeg over ett måltid er jeg helt ødlagt. har en gutt på 3,5 år. så må ha mat for å prøve å fungere. er sååå trøtt og helt borte om dagen... og er bare 6+3

Skrevet

Sist svangerskap la jeg på meg 7 kg de første 10 ukene. Denne gangen 0 kg, så jeg er gangske fornøyd! Ikke vært kvalm, men veldig trøtt. Gått over nå heldigvis. Trøst deg med at ungen tar til seg den næringen den trenger selv om du går ned i vekt.

Lykke til videre :-)

Skrevet

Hei :-)

Jeg har startet på uke 12 i dag, og har i løpet av de siste ukene gått ned i vekt - iallefal ikke lagt på meg! Spesielt for ett par uker siden var jeg både småkvalm, matlei og kjempetrøtt. Da merket jeg at bukser og skjørt som jeg regnet med fort ville bli for trange når jeg ble gravid, faktisk var videre over rumpe og lår enn de pleier!!

Spiser jo mye føler jeg, men har som sagt blitt litt matlei...

Men hørte fra en venninne at hun i starten gikk ned 3 kg - men etterhvert kom det 14 kg på da ;-)

Skrevet

Tror det er ganske så vanlig jeg:)

Jeg har også gått ned et par kilo. De kommer vel fort på igjen tenker jeg:)

Skrevet

Det er jo ikke unaturlig, når du er dårlig. Jeg har det som deg, og har gått ned 3,5 kg, men nå virker det som det stabiliserer seg (jeg er 11 uker på vei). Babyen kan ikke ta næring fra det som er lagret "på kroppen", men av det du spiser vil babyen først forsyne seg med det den trenger, og så får du det som er til overs. Så så lenge du beholder litt mat hver dag, og drikker masse, så går det kjempefint med den lille. Så tærer vi på det som er der fra før. (I mitt tilfelle var den en del ekstra kilo her og der, så det er nok å ta av ;-)

Skrevet

Gikk ned de første ukene,jeg og.Nå er formen god-jeg spiser vanlig.Lagt på meg ca litt mindre enn 2kg..

Ikke noe å bekymre seg for.Sist veide jeg 65 da jeg ble gravid-og 74 dagen sønnen min kom...han veide 4kg!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...