Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Din xxxxxx og forlovelsedato + bryllupsdato. Brukte forlovelseringene til gifteringer også vi.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 noen flere originale? jeg trenger tips til noe med humor
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Ikke humor dette da, men det står For evig din xxx og så dato
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 07:07:07 **** nå er det ingen vei tilbake
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Jeg vil ha DU LOVTE!!!! på gubben sin, og OK DA!! på min Skal gravere når vi gifter oss. Skal bruke samme ring (forlovelse som giftering) og det blir ike plass til begge datoer osv på ringen
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #13 Skrevet 16. juli 2009 Takk:) Vi har samme "teite" humor, så for oss passer den perfekt. Da jeg i min ungdomsstid jobbet litt på en gullsmedbutikk, så fikk jeg med meg et par som graverte "den som gir seg først er en dritt" eller noe i samme sjanger. Tenkte de var sååå rare, men skjønner nå at mange velger å legge litt humor i ringen, og ikke bare det vanlige trause:) Her er andre forslag http://www.gifteringen.no/htm/gravering.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå