katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei alle sammen. I morgen er det min siste dag her på 1 trimester. Vil takke dere alle for flotte svar, og det er kjempegøy å følge med på utviklinga deres. Jeg har vært innom stort sett hver dag. Har både vært artige stunder og triste stunder med dere som har mistet. Føler masse med dere. Ellers fra nå av håper jeg dere ALLE sammen kommer etter meg etter hvert, og vet at ihverfall 4 av dere er nesten samtidig med meg. Håper det går bra med oss alle sammen. Er fortsatt nervøs, men har positive tanker frem til ny ultralyd den 28 juli. Ha en flott dag og nyt resten av sommeren. Neste sommer har vi alle sammen forhåpentligvis et skjønt lite nurk å kose med. Dette blir en ordentlig attpåklatt og det første barnet med ny mann. Vi har 4 tenåringer fra før, så gjett om vi gleder oss. Hadet bra. Vi snakkes snart. Stor klem fra Cathrine
b77h Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Lykke til videre! Håper vi ses på 2.trimester i neste uke. Jeg er akkurat 12 uker på kommende onsdag. Er også nervøs, og vet jo at 12 uker ikke er noen garanti. Men det er alikevel en god følelse. For meg er det første gang jeg har kommet så langt. Mistet i fjor i uke 6. Så nå krysser vi fingrene for at det går veien denne gangen! Tenker også ofte på at jeg håper vi har en liten en vi kan kose oss med neste sommer og trille turer med... vi snakkes! klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 Tusen takk, og lykke til til deg også. Denne gangen skal det gå bra for deg. Vi ses til onsdag, helt garantert....
paper Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hei-lykke til videre!!! Jeg kommer etter til tirsdag!!Hurrraaaa!!!!! Stooor sommerklem!
Guttemamma x 3 Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Samme som deg. Har min siste dag her på 1. trimester i morgen og skal på ultralyd den 28! Har mistet i uke 14 tidligere, så jeg føler meg ikke trygg enda, men snart.... Håper vi kan holde følge helt til termin :-)
You can call me Dårris Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Juhuuuuu!!! En dag igjen nå Håper jeg får høre hjertelyd hos legen i dag, og at alt er bra. I morgen går vi inn i uke 13:) Klem!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 Jippi, ja det gjør vi. Håper du hører hjertelyden idag, En til i feb. Føler meg litt urolig siden symptomene er mindre, så skulle ønske jeg og skulle til legen idag, men må vente til den 28 juli, da er det ultralyd. Vi sees på andre trimester etter midnatt... Stor klem og lykke til hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå