Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Er så forelsket i en fyr, vi går ut sammen og har det fiint sammen, avogil skriver jeg på FB wallen hans uten å få svar.. Ser det dumt ut å skrive på wallen ofte uten å få svar?? :/ Han svarer avogtil og sier fine ting da:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Hva mener du med at du skriver avogtil? En gang om dagen? En gang i uka? Hvis du skriver 10 ganger og får svar 1 gang ville jeg nok redusert antall innlegg ja... Men svarer han på annen hver er det greit...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Umm sist jeg skrev på wallen uten å få svar var nok for noen uker siden.. Han kommenterer en del på mine bilder osv.. T
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 hvorfor sender du ikke en melding istedenfor å skrive på wall? de eldingene jeg får der går meg ofte hus forbi
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Vet han er flinkere med wallen enn meldinger:P
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 sorry trodde du mente mail.. ja holder meg til melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå