Gå til innhold

Fader også, nå blir jeg redd her!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene hjemme i et hus hvor jeg aldri har opplevd NOE utenom det vanlige. Men den siste timen har det skjedd masse ekkelt. Vurderer sterkt å dra ut og ikke komme tilbake før mannen min er ferdig på jobb. Hørte først et smell på soverommet og når jeg gikk inn for ¨å se var en lampe ramlet i gulvet. Syns det var rart, men tenkte den sikkert hadde stått på kanten av nattbordet og fått "overbalanse". Satte lampen opp igjen og og setter meg i sofaen. Noen få sekunder etter kommer en ny lyd fra soverommet og jeg gikk (litt skeptisk) inn for å se og da lå lokket på skittentøyskurven på gulvet, halvannen meter fra kurven. Lot den ligge der og gikk i stua igjen og forsøkte finne logiske forklaringer på dette. Noen minutter gikk uten at noe mer skjedde og fikk roet meg ned. Men nå var det nettopp en lyd til inne på soverommet og jeg tør IKKE gå se hva det var. Mulig jeg oppfører meg barnslig og dumt nå, men nå ble jeg faktisk litt redd her......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si høyt og tydelig at det som foregår må slutte nå, fordi du synes det er ubehagelig og blir redd?

Skrevet

UUUÆÆÆÆ, så ekkelt da! Skjønner veldig godt at du blir redd jeg!!!!

Skrevet

Snakk med de og be de å slutte. Det er sikkert ikke noe å være redd for.

Skrevet

Jøss....hadde blitt litt stressa kjenner jeg....

Tenk om det er lampen som har falt ned igjen da ?

Skrevet

Enig med øverste her. Er det noe som lager rotet, så be det gi seg på røde rappen! Det kan ikke skade deg. Slapp av:) Og det å bare si høyt "hold fred og kom deg unna!" kan gi deg nok gyv til å slappe av og bli mindre redd :)

Skrevet

Hæ? Skal jeg gå inn på rommet og be de slutte? Hvem de??? Hvem er det da??? Er ikke inne på slike ting! Vet ikke om jeg tør jeg... :/

HI

Skrevet

Hehe, artig.Du får be "spøkelsene" eller hvem det er stoppe med å p lage deg og be dem pelle seg ut av ditt hus.

Skrevet

JA gå inn på rommet der du har hørt de. be de om å vende tilbake der de kom fra ikke vær sur eller sint snakk bare i en myndig tone.

Skrevet

Gikk inn på soverommet nettopp. Kunne ikke se hva som hadde laget lyd den siste gangen, men noe var det nå... Så ba jeg (hvem det nå enn er) dem slutte å bråke sånn (følte meg litt dum ja) og gikk tilbake til stuen. Ikke skjedd noe mer etter det.,... Håper det blir stille nå!!! Det der var skikkelig ekkelt!

HI

Skrevet

Nå har jo natta gått, så det er kanskje ikke så veldig aktuelt mere... Men hvis det på en eller annen måte kan ha kommet et dyr inn på soverommet ditt, kan de lage mystiske og rare lyder, velte ting og lage rot, for så å være stille lenge. Jeg har hatt mus i søpla på kjøkkenet engang, spurv i stua, svigers hadde en fremmed katt i klesskapet på soverommet... Jeg tror absolutt ikke på "overnaturlige ting", men er ganske sikker på at problemet ditt er mere håndfast.

Skrevet

Står vinduet åpent? Kanskje en katt var innom? Eller en fugl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...