Hyssamaia Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Skulle hatt mensen på søndag - den har ennå ikke kommet.. men jeg må bare legge til at den har vært 2-3 dager forsinket de siste mnd, så den kan være rett rundt hjørnet.. men har absolutt ingen tegn til den Jeg er mye trøtt, de siste 3 dagene må jeg ha sovet midt på dagen. har rett å slett ikke klart å holde meg våken, og jeg er mye kvalm. (det er også noe jeg er ofte, kvalm altså) Har også en del smerter i magen. Ikke mensen smerter, mer mageknip. Har også hatt løs avføring (men ikke diare) Jeg tok en test for å være på den sikre siden for noen dager siden. den aller første jeg tok ble possitiv. dog etter 7-8 minutter. den skal leses av innen 10 min.. Har tatt 5(!!!!) stk etter det for å være sikker. og alle er negative. så gravid er jeg jo ikke.. Noen som har vært borti lignende?? blir bare litt frusterte siden den første var possitiv og mensen ennå ikke har kommet og jeg har fått så mange negative tester. så jeg kan ikke være gravid.. hmm
£adybird Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg ville kanskje ventet noen dager til. Og hvis den ikke har kommet ennå så ville jeg tatt en test til...
mamarama og lille banan Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 jeg har hørt om folk som ikke har fått utslag på testen de første ukene. jeg ville ventet noen dager eller en uke og tatt en test igjen. hvis ikke den hadde vært positiv hadde jeg tatt en tur til legen
BabyBlue Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Virker som du stresser og håper, gjør man det kan man selv utsette mensen. Har du harr nøyaktig syklus før da?
Hyssamaia Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2009 ja mensen har kommet på dagen.. bortsett fra de 2 siste mnd. da har den vært 2-4 dager forsinket.. Jeg håper mensen kommer.. så kansje det er litt psykisk at den ikke kommer..
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Tok du alle testene samme dag? De første dagene er det jo ofte sånn at man bare får positiv test med morgenurin. Jeg ville ventet et par dager og tatt en ny test hvis mensen enda ikke har kommet.
Hyssamaia Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2009 den første testen tok jeg 2 dager før ikm. den som ble possitiv.. tok et par tester til den dagen. de var negative. så tok jeg resten på ikm, både med og uten morgenurin. negative.. den som ble possitiv tok jeg på dagen. så den var ikke med morgenurin..
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Merkelig. Litt gravid liksom? Det kan jo ha vært det som kalles kjemisk graviditet. Da kommer nok "mensen" om et par dager.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 Jeg hadde noe som ligner på det du forteller før jeg fikk vårt første barn, for nærmere 8 år siden. Jeg var midt mellom p-piller, og ventet på mensen, og jeg var oppblåst, hadde murringer, var løs i magen og kvalm, men jeg tenkte ikke så mye over det. Plutselig fikk jeg en kraftig blødning, som varte i 2-3 timer, så det kan jo ikke akkurat ha vært mensen heller. Symptomene vedvarte allikevel i en uke, halvannen etter dette. Like etter var jeg hos gynekolog, og han mente at jeg hadde hatt en spontanabort, fordi han kunne se at livmoren min var utvidet... Kan jo være at du har hatt en spontanabort, eventelt missed abortion. Du får vente noen dager og ta en ny test, tror jeg!
Hyssamaia Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2009 Hmm.. har vondt i eggstokkene og korsryggen. så mensne burde vel komme snart om den ikke har kommet denne uka eller iløpet av helgen så får jeg dra til legen å ta en blodprøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå