Hyssamaia Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Skulle hatt mensen på søndag - den har ennå ikke kommet.. men jeg må bare legge til at den har vært 2-3 dager forsinket de siste mnd, så den kan være rett rundt hjørnet.. men har absolutt ingen tegn til den Jeg er mye trøtt, de siste 3 dagene må jeg ha sovet midt på dagen. har rett å slett ikke klart å holde meg våken, og jeg er mye kvalm. (det er også noe jeg er ofte, kvalm altså) Har også en del smerter i magen. Ikke mensen smerter, mer mageknip. Har også hatt løs avføring (men ikke diare) Jeg tok en test for å være på den sikre siden for noen dager siden. den aller første jeg tok ble possitiv. dog etter 7-8 minutter. den skal leses av innen 10 min.. Har tatt 5(!!!!) stk etter det for å være sikker. og alle er negative. så gravid er jeg jo ikke.. Noen som har vært borti lignende?? blir bare litt frusterte siden den første var possitiv og mensen ennå ikke har kommet og jeg har fått så mange negative tester. så jeg kan ikke være gravid.. hmm
:)novemberbarn:) Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har ikke opplevd noe lignende, men skjønner at du blir frustrert av det. Du kan jo levere en urinprøve hos legen din for å få sjekket det. Jeg gjorde det selv om testen var positiv. Da får du i hvertfall 100% sikkert svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå