Har to herlige jenter!=) Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Har ei jente på 1.5 år. Å i november får jeg en jente til!:-) Er å spent på om de blir like eller ikke. Først og fremst utseende messig men også personlighet! Så herlig det skal bli med to jenter. Gleeeeder meg!=)
Odine! Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 De er ganske like i utseende, men har hver sin personlighet. Når de var nyfødt, var de helt like.
camilla^ Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 De var prikk like i utseende som babyer, bare hårmanken som skilte dem. Jeg klarer såvidt å se forskjell på bilder der de enten har lue på seg eller man ikke ser håret. Det samme gjelder bilder fra meg som barn og mine også. Nå så er de ganske ulike, jeg ser ikke så mange likheter mens andre sier de ligner veldig på hverandre. De har veldig forskejllig personlighet. Minste er turbo, som sjelden eller aldri klarer å sitte i ro 2sek. mens storesøster er mer rolig, og ikke liker at foregår alt for mye rundt henne. Aktiv er hun også, men langt unna hun som er minst. Min mann har også to jenter. De er like, men på en annen måte ikk elike også. De har enda mer forskjellig personlighet enn hva mine to har. De to har en halvsøster som er større enn seg, og hun er litt lik som hun minste men ulik også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå