BabyBlue Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 dere fikk vite at bestefar sover naken sammen med barnet deres? Han er ikke ekte bestefar, bare stebestefar, han liker nok ikke å sove med noe på. Men jeg syns det er litt ekkelt, barnet mitt er snart 5år gammel.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Ungene mine hadde aldri overnattet der mer!!!!!!
Trouble Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 hadde gitt beskjed om at det absolutt ikke er grett! Hadde ikke latt kidsa mine sove der mer om han ikke kledde på seg!!!
Mamma_til_smurfen Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Aldri i verden om jeg hadde tillatt det!!!!!
Sjefsmegga Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Synes det er litt merkelig ja, en ting hva foreldre gjør. Jeg sover naken selv, og jeg kler ikke på meg hvis de minste kommer inn og opp i senga på natta. Men så er jeg mamman også og har et veldig naturlig forhold til nakenhet. Mulig han også har det, litt for naturlig kansje?
hit og dit Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Hadde ikkje likt det, og hadde gitt beskjed om det.
BabyBlue Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2009 Jeg fikk vite det når svigermor fortalte at han selv har komentert at bestefar sover uten truse og at mamma og pappa sover med.... Hvordan skal jeg legge frem dette da? Det er en stund siden det har blitt sagt....jeg kan kanskje spørre guttungen om bestefar fortsatt sover uten truse, han svarer han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå