Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPII! jeg har også endelig bestilt time til 3D-UL.. gleder meg kanon masse! må bare huske og ta med minnepinne så jeg kan vise resten av familien hva som lever inni meg :-) får aldri nok av og se henne vokse. andre som har eller skal på 3D-ul`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg skal også på 3D, men ikke før 5august, da er jeg akkurat 30 uker på vei. Han anbefalte det i den uka. Hvem uke er du i? Gruer meg litt også jeg, huff tenk hvis ikke alt skal være bra.... men man blir jo gal av å tenke sånn. Masse lykke til til deg da ihvertfall! :)

Skrevet

skal 27 juli, da er jeg i uke 27 :-D Satser på at alt er bra, gleder meg masse til og få se henne igjen. blir vel anbefalt at dersom man vil ta 3d ul da er det best mellom uke 26 til noe å 30 kanskje? husker ikke helt hva hun sa. lykke til du også :-)

Skrevet

Var på 3D ultralyd nå nettopp! Kjempeartig. FIkk noen fantastisk fine bilder. Synes noen ganger ansiktstrekkene så litt breie ut (bred munn, bred nese), men det var bare på noen av bildene. Det var visst ikke så uvanlig at det kunne bli litt "dratt". Men ellers var det bare helt perfekt. Er så fornøyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...