Gå til innhold

mamman til Sofie- du har post!!!!! ang bloggen


Anbefalte innlegg

Skrevet

har sendt deg den nye adr...

valgte å starte på nytt (og har hatt den sperret en liten stund, for jeg var litt lei,men nå er jeg i gang igjen)....

så skal jeg ta en titt på din også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk blogg du har,og vakre barn:)og fine navn:)hehe...kommer til å følge med på den framover,og håper du synes bloggen min var oki også,er jo helt i startfasen jeg,og ikke så datakyndig,hehe,men noe skal man vel få til:) Ha en fin dag:)

Skrevet

hehe, fine navn ja- lige så. utrolig god smak på navn har du faktisk:)

så koselig at du liker bloggen min så godt. det setter jeg pris på.

Din var også kjempe koselig- og så søte jentene er! gleder meg til å følge med.

vi har da alle hvert i startfasen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...