Gå til innhold

Jeg får ikke sove!!!!


Spent & Lykkelig

Anbefalte innlegg

Ja, da har klokken passert 03.35, og jeg får fortsatt ikke sove. Sliter med halvbrann og kvalme, men det verste er at jeg ikke klarer å finne en god liggestilling. Andre som sliter med det samme? Noen som har tips til gode liggestillinger?

Har prøvd varmepute, pute mellom beina, med dyne/uten dyne, hodet hevet (pga halsbrann og sure oppstøt) og en hel andre rariteter for å få søvn. En natt leste jeg en hel bok før jeg klarte å sove.

Begynner å bli redd for at jeg ikke skal klare å samle krefter til fødselen. Hadde vært utslitt hvis jeg skulle på sykehuset for å føde i morgen.

Hjelp, hvordan kan jeg få søvnen tilbake? I alle fall deler av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovestilling tror jeg du nesten må finne ut av selv, siden alle mager er forskjellige ;)

Drikk melk mot halsbrann, eller is/milkshake. Det funker hvertfall for meg (dersom små og ofte måltider ikke hjelper)

Ikke legg deg sulten, og ikke for mett

 

Jeg slet også en del med søvn, så jeg fikk sykemelding av legen for å sove, så passer på å sove når jeg kan på dagtid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var den nattesøvnen... blir lite av den for tiden.

Dospringing, halsbrann, kløe og problemer med at

man aaldri finner rette sovestilling.

Og som sagt når man eendelig er så heldig å finner en...

så må man på do... igjen....=)

 

Men snart er vi i mål jenter, ikke lenge igjen no=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en refleksolog, der kan du få hjelp mot halsbrann og kvalme. Samtidig kan du få løsne opp muskulatur, forebygge bekkenplager og forberede kroppen til fødselen. Veldig bra og effektivt!

 

Ikke noe greit å ikke få sove om natten, en blir både lei og utslitt.. Greit å innvestere litt penger i helsen i denne tiden. En tur til massasje kan også hjelpe på for å føle seg litt lettere i kroppen. Det er virkelig verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd, dette med massasje og/eller refleksolog skal jeg virkelig gi et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...