Gå til innhold

Hva ville du ha gjort?? Ang SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en type over lengere tid, vi er begge vært helt klare på at vi IKKE vil ha noe forhold.

Men det har vært en tur til hverandre i ny og ned, spesiellt etter en fuktig by tur......

Å nå har jeg kommet i en ganske så uhyggellig situansjon.

jeg lurer rett å slett på om jeg har hatt en spontan abort.

å så lurer jeg, bør jeg fortelle han det hvis jeg har hatt det?

Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis hadde jeg ville sagt det, men i din siuasjon har han ingen behov for å få vite det? Kan jo ende med å ødelegge noe som sikkert funker bra;)

Skrevet

Om du alt har hatt SA og du ikke en gang viste om graviditeten ville jeg ikke hengt meg opp i det og jeg ville i hvertfall ikke sagt noe til fyren, det er bare slemt gjort!!

Skrevet

ja, å vi har begge barn fra før...

Å har jo snakket om dette med å få flere unger... Bare sånn løs prat som venner, å vi er på samme bane på det planet=)

Skrevet

Hvordan er det slemt da?

Skrevet

ja, det lurer jeg på også....

Hvorfor er det slemt?

Skrevet

Vel, det er mange som dveller ved sånne ting og istede for å bare forsvinne, så kan det være noe han vil henge seg opp i det og plagest med det!! Det er ikke alltid en kan vite hvordan en vil reagere på en sånn beskjed, så jeg ville bare latt det være, enkelt å greit!!

Men du gjør jo så klart som du vil, jeg kan ikke diktere hva du skal gjøre og ikke gjøre!!

Skrevet

Sånn sett ja.

Men jeg VET hva det hadde blitt til hvis det ikke har endt i SA.

Vi er begge veldig enige om at vi ikke skal ha flere barn.

Men jeg vipper veldig med å fortelle han det.

På en måte så er det noe man bare kan "glemme", men på en annen måte så var det faktisk hans barn også.

Skrevet

Er selvfølgelig med på den jeg også. Men om situasjonen er sånn at dere ikke vil ha flere unger så burde dere vel kanskje beskyttet dere litt bedre. Vet det er å hytte med pekefingeren, men det er jo noe å tenke på til "neste gang"!!

Skrevet

jeg trodde jo spiralen skulle være ganske så sikker da, men er ett eller annet som gikk galt....

Men jeg ble jo gravid på p-piller første gangen, så er vel ett eller annet kroppen min ikke regerer på....

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke ha fortalt ham det om dere kun er "friend with benefits". i hvertfall ikke om du ikke er helt sikker på at det var en SA engang.

Er du egentlig interessert i et forhold med ham? Det virker kanskje litt sånn på meg,- at du tenker at dere kanskje vil binde dere litt sammen, om du forstår hva jeg mener.

Kanskje du burde tenke litt over hva du egentlig vil med ham?

Skrevet

Mannen min er enig i det siste innlegget her. Han mener ogsaa at du risikerer aa skyve fyren fra deg omdu sier noe om det, for da vil hanbli litt redd for at dette blir litt for alvorlig. Mannen mintror ogsaa at du vil mer enn han fyren vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...