Gå til innhold

Har du satt pris på din mor i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble rørt av denne, jeg. Vi har ikke foreldrene våre i all evighet på jorden. Viktig at vi tar vare på hverandre så lenge vi har mulighet til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vi har ikke foreldrene våre i all evighet på jorden."

Nei, takk og pris for det.

Skrevet

Nei desverre så er det ikke alle foreldre som fortjener å bli satt pris på. Trist, men vi velger ikke våre foreldre selv.

Skrevet

Nei, absolutt ikke.. Det er ingenting å sette pris på ved min mor!

Min far derimot, er en helgen! Ingen er så god som han, og det forteller jeg ham stadig vekk..

Skrevet

Haha nei det har jeg ikke!!

Skrevet

Jupp, senest i dag tidlig. Låste meg inn i huset deres og lagde frokost til dem. Hadde bakt brød i går kveld som jeg tok med.

Skrevet

Setter pris på min mor hver dag! Jeg tror jeg har verdens beste mamma=) Kan snakke med ho om alt, og vi kan tøyse og ha det gøy sammen. Nesten som venninner. :)

Skrevet

Min mor er langt fra noen helgen, og veldig ulik meg når det kommer til syn på diverse og ikke minst prioriteringer. Men hun har alltid stilt opp for oss barna, og vi er flinke til å gi tilbake!!!!!

I kveld skla jeg kjøre 1,5 time hver vei for å gi henne en blomster og en klem, da hun sendte meg en mld i gå rom at hun hadde vært og plukket jordbær og rørt syltetøy til oss! :)

Skrevet

Og deres barn kommer til å føle det samme for dere. Sånn går det ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...