Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Syns det virker ubehagelig og klamt,for å ikke snakke om å ikke få kjenne solen på kroppen.. Men det er vel meg om det..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Nettopp! Deg om det og vi driter i din mening.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Nei, gjorde du? Jeg har faktisk aldri brukt UV-drakt for jeg har ikke barn enda. Hadde du forventet en lang diskusjon om UV-drakter istedet kanskje? Tror du folk bryr seg om hva du synes, når de vil det beste for barna sine?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jeg skjønner de med barn med sart hud, barn med rødt hør og lys hud f.eks. Men for barn med "normal" hud holder det vel med faktor 30 evt 50?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 00.15 kan du ikke bare drite i hele dette forumet? kjærring
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 I all verden, for et nivå på diskusjonen da! Jeg har brukt UV-drakt på barna når vi har vært ved Middelhavet om sommeren. Det er ikke klamt de er jo laget av omtrent samme stoff som badedrakter. For oss er det greit å slippe å smøre ungene mange ganger om dagen og dessuten så er jo ikke solkrem med høy faktor heller bra. Masse hormonendrende stoffer i dem. Meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå