Gå til innhold

er det noen her med termin i slutten av desember som har fått vite kjønnet ?


idamor & lykketrollene

Anbefalte innlegg

har termin 28.desember selv,og er så nysjerrig om det er stor sannsynlighet for å se det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har termin 20 og så fint at vi skal ha ei jente. Så klart det kan syntes. Spørs jo veldig på om hun/han vil vise seg frem da. Vi har vert på to ul før denne hvor e ikke har klart å se kjønn pga at hun lukket beina igjen... :) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 20 desember og venter ei jente :)) Vi så det klart og tydelig på UL! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17 (etter mens termin, men har vært på to tidlige ul og dem mener jeg blir satt tilbake en uke.) Skal på ul på mandag og får da vite om det blir annen termin eller ikke.

 

Men jeg håper virkelig at vi får se hva det blir da. Er så spent på det. =)

 

Skal gi beskjed på mandag om vi får sett eller ikke. Men så lenge denne ikke er like mye rumpetroll som tulla var så burde det vel gå greit. Hun lå nemlig med rumpa mot oss helt til en vi var på ul uka før hun ble født.

 

 

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har termin 29 des. vi fikk vite kjønnet for 2 uker siden, en liten gutt. men med sikkerhet vil de vel aldri si, spesielt ikke når det enda er så tidlig :) men vi syntes ¨se noe stener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 28 desember, og har ikke ultralyd før 12 august. Syns det er så lenge til. Vil på det med en gang, for jeg er så spent. Har du vært på ultralyd enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på ul idag. Ble flyttet litt så vi har termin på selveste julaften. =)

 

Fikk beskjed om at vi venter ei lita jente til. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også på ul i dag og fikk flyttet terminen til julaften vi også:-) Trodde egentlig vi skulle ha 30. des, men ul-termin har stemt bra tidligere. Har to fra før og de kom to dager før termin og på termin, så blir en veldig spennende jul i år..:-)

 

Har spurt med alle tre om hvilket kjønn det er, men de to første har ikke villet vise seg fram, så har ikke visst noe tidligere, men denne gangen mente legen med stor sikkerhet at det blir en jente (er jenter de to andre også) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 27, og skal ikke på UL før 6 august, tror jeg det var.. syns det er lenge å vente. kommer jo til å være 19+6 den dagen det er UL.Har lyst til å se NÅÅÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny termin: 23 desember:) Ultralyd idag.. jordmor så lett kjønnet men vi har valgt å vente med å vite til fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL 20 juli og det ble med rimelig sikkerhet konstatert at gutten vår på 11 mnd snart blir storebror til en lillesøster, termin selveste nyttårsaften.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ul i går, og fikk terminen flyttet én dag fra 24. --> 25. des.. :) Så godt at det var ei lita prinsesse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Di såg det grett på meg, får en jente :) men di flyttet termin min fra 8 des til 1 jan, noe jeg er mere skeptisk på.. får det liksom ikke til å stemme, og syns det var mye flytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...