Gå til innhold

PMS!! noen andre som er PLAGET???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg SLITET noe helt vannvittig med pms. det går ut over alt og alle. spesielt min egen livskvalitet. det starter 1 1/2 uke etter mens, varer fram til neste. altså over 2 uker. det er helt utrolig..........

jeg leser og leser om hva jeg kan gjøre, men ingen hell ennå.

jeg går turer, sykler, prøver å la vær godis, prøver å holde avstand fra mennesker som er glad i meg, hvis ikke så hater de meg.

jeg er irritabel, eller rettere sagt forbanna 24/7. alt andre gjør og jeg selv gjør er fullstendig galt og irriterer meg. jeg går opp 2-3 kg pga væskeansamlinger, er oppblåst så jeg får ikke på meg buksene mine, etc. u name it, i got it. jeg tåler ingen slags prevansjon, så kan ikke ta piller for det.

noen andre som har det som meg? og hva gjør dere med det? hva hjelper dere?

dette er ingen overdrivelse, det er grusomt å ha det sånn her. jeg hater den personen jeg blir, og klarer ikke gjøre noe med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mnd er værre enn andre, men de verste mnd får jeg vonde pupper to uker før mens, bekkenløsning, blir opplåst, samler vann (viser heldigvis bare på vekten) og nøyaktig 7 dager før mens blir jeg en tikkende bombe i 3 dager. Slitsomt, men vi må vel bare leve med deg =/

Skrevet

Har det sånn jeg også.Har ikke funnet noe som hjelper:(

Skrevet

Jeg var, inntil jeg satte inn hormonspiral. Har vel på et vis fått et nytt og bedre liv etter jeg fikk den, mannen også ikke minst. Men jeg har mistet menstruasjonen helt også etter fikk satt inn den.

Skrevet

Blir skikkelig sur og gretten noen dager før, og har intens hodepine de samme dagene. Ellers går det greit :-)

Skrevet

Jeg har også veldig PMS. blir sinna som jeg vet ikke hva, stakkars mannen min som må leve med meg ca 2 uker før mens. jeg skal ta det opp med legen å evt begynne med p piller, men jeg har jo også planer om å bli gravid, men må utsette det noen mnd pga ny jobb. Føler meg råtten ovenfor den nye jobben at jeg skal bli gravid snart men får vente i 6 til 8 mnd før jeg setter igang. sa da kan jeg jo ta en pause fra psm og gå på pillen tenkte jeg. Mern jeg liker ikke p piller. dvs jeg liker ikke å ta medesiner i det hele tatt. Men stakkars omgivelsene mine jeg tror de trenger en pause fra mine humørsvigninger. og det værste er at det ble værre etter jeg fikk mitt første barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...