Smarties 06.08.09 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hvor mye kommer av gangen? Hvor ofte? Er det helt uten farge (blankt) ? Kommer det når dere er i bevegelse, bøyer dere, sitter rolig? Merker dere noe på babyen? Har litt panikk nå.. Kommet en del idag, men bare blankt.
Super-mamma-85 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 hos meg så var det vell litt blankt mener je/ell gult ? kom da je løftet noe, bøyde meg.. nesten som en skulle tro en skvetta litt på seg uten å mene det så luktet det litt søt aktig.. kom sånn plutselig nå og da. merket ikke noe på babyen..
Smarties 06.08.09 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Er det farlig for babyen? Bør man si ifra te jordmor eller legen?
Fødeklar med stor F Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Ja det burde du si fra om. Jeg ble innlagt i uke 33 pga mistanke om at jeg lakk fostervann.. Måtte gå med bind hver dag også sjekket de det jevnlig.. Det er ikke farlig, men det skal følges opp. Lykke til:)
Smarties 06.08.09 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Trudde jeg lakk i forrige svangerskap oxo, men det viste seg å være sopp.. hehe.. Og det var flaut.. Men denna gangen er det ikke likt som sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå