cherry coke Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hvordan kan man få følelser for et slikt menneske? Og dama er tobarnsmor! Nei og nei...verden er gal. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=568763
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Er vel ei som lider av det berømte liker_bædboys_fordi_jeg_tror_jeg_kan_forandre_dem syndromet. Håper hun tar til vett, eller at barna har en far de kan rømme til
mozell Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Helt uforståelig! Altså, jeg vet at "mange" damer føler en slags dragning mot fengselsfugler av den grunn at de tror de kan forandre dem eller noe i den dur. Men her har vi en mann som har voldtatt og drept i hvert fall to personer, en av dem en ti år gammel jente! Hvordan en MOR da kan få følelser for en slik en kun av det hun leser i media (for de kjente jo hverandre ikke fra før?!) - er for meg komplett galskap! Stakkars unger!!! Håper Sveriges svar på barnevernet følger dama tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå