Gå til innhold

Simo duo vogn, erfaringer med denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å sett på ei slik vogn, 2007 mod.

Veldig fin og stabil vogn, tenker vi går for den :)

Noen som har erfaring med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempefornøyd med min 2000modell som nå skal brukes til nr. 4 :)

Skrevet

Hei:-)

Har akkurat samme, 2007 mod og er kjempefornøyd :-) Kan godt anbefale den ja :-)

Skrevet

Simo duo er helt flott!! stor bag , solid understell og flott sportsdel! meget fornøyd med den. kalesjen er "stram" og pen syns jeg også, syns mange andre vogner har så "slappe/sløkke" kalesjer.

Min er utslitt - brukt MASSE!! på 3 barn - skal ha den stående i barnehgen når minsten begynner der og skal sove. Men skal kjøpe ei ny nå. Vurderte ei emmaljunga duo nå fordi jeg syns den er meget pen å se på, mne liker ikke kalesjen, så tror der blir simo du nå igjen:):)

Tviler på at du angrer

Skrevet

Har ei simo duo fra 2004. Kanon-fornøyd. Den er så lekker den vogna, gleder meg så vannvittig til å ta den i bruk igjen til babyen som kommer i oktober!!!

Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte simo og ikke emmaljunga eller noe annet merke. Den er bare fantastisk!!!

Skrevet

Har Simo duo fra 2004, og er veldig fornøyd med den! Skal bruke den igjen på nr 2 som kommer i januar!

Skrevet

Takk for svar :) Virker som om alle er veldig fornøyde:)

Man kan jo bruke den hele veien, til man ikke trenger vogn lenger, og i tillegg ser den bra ut, og solid ut. Har aldri helt skjønt det at folk kjøper fort ny eller ei til vogn, men er sikkert forskj grunner til det, men jeg vil helst slippe det, og heller kjøpe ei ordentlig vogn med en gang :)

Skrevet

Jeg er en av dem som har kjøpt til flere vogner.. Med førstemann hadde vi ei Simo Kombi. Likte godt at den var stor og flott, men da vi bodde slik til på den tia at vi måtte kjøre bil for å komme oss noe steder, ble det rett og slett for tungvindt med den store vogna inn og ut av bil.. Så vi kjøpte oss ei lita og lett vogn i tillegg, denne tok vi med oss når vi skulle noe sted og Simoen sto hjemme som sovevogn.

Denne gangen har vi kjøpt oss ei Simo Bagvogn (som duo bare uten sportsvogndel, kjøpt brukt da disse ikke selges lengre), denne blir kjekk da vi får høstbaby og trenger stor vogn for å få plass til pose ol. Når det blir tid for sportsvogn blir vi å kjøpe ny IGJEN, fordi vi synes Simo Duo blir for stor som sportsvogn. Vil ha ei lettere og nettere vogn til den bruken.

Skrevet

Har akkurat kjøpt simo duo vogn 2009 modell:-) Den virket så romslig og "lett" og kjøre i forhold til mange andre vogner :-) Håper vi blir fornøyd med denne, har hørt mye bra, som overnevnt óg :-)

Lykke til!

Skrevet

Vi har akkuart også kjøpt 2009 modellen av Simo Duo. Etter å ha lest på nett og sett over alle vognene i flere butikker sto den frem som det klart beste alternativet. Jeg har jobbet mye i barnehage, og var veldig bevisst på at jeg ville ha en stødig vogn med fire hjul, og duobagen var romsligere enn kombibagen, og det teller ganske mye for oss som venter i januar (babyen må ligge i bagen når det nærmer seg vinter igjen). At bag og sportsdel kommer i to deler har jo ingen betydning, men bruker jo gjerne ikke begge samtidig uansett. Dessuten er Simo helt vann- og vindtett, og det kommer godt med mange steder her i landet..! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...